Prvo veliko istraživanje u saradnji sa agencijom Ipsos
Ko je u svetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a ko se ne javlja na telefon kad je bitno, saznaćemo na 12. Weekend Media Festivalu koji se ove godine održava od 19. do 22. septembra u Rovinju.
Državne institucije moraju biti transparentne u svom radu i na raspolaganju za pitanja medija, ali da li je to realna situacija u Hrvatskoj? Osobe zadužene za komunikaciju s medijima ponekad nestanu s radara, uglavnom u situacijama koje su problematične, a koje ne nedostaju našoj politici. Ko najbolje upravlja komunikacijama, a ko se služi manipulacijama?
Na Weekend Media Festivalu ove će godine po prvi put biti proglašeni najbolji hrvatski politički PR-ovci. U anketi koju Weekend organizuje u saradnji s agencijom Ipsos učestvovaće novinari koji prate rad Vlade, Ministarstava, Sabora i Kancelarije Predsednika i ocenjivaće PR-ovce s kojima najčešće sarađuju. Navešće najbolje i najlošije primere sa kojima su se susreli, upozoriće na probleme u odnosu s PR-ovcima i navešće karakteristike koje bi češće voleli videti kod kolega s druge strane komunikacijskog kanala.
-Kvalitetna saradnja PR-ovaca i novinara vrlo je važna za obe strane, a verojatno najizazovnija kad se radi o politici. Cilj ovog izbora je istaknuti najbolje primere i ukazati na područja u kojima bismo mogli biti još bolji. U anketi će učestvovati politički novinari koji su u svakodnevnom kontaktu s PR-ovcima iz tog sektora, pa smo sigurni da će pohvale najboljima biti itekako zaslužene, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.
Rezultati istraživanja ukazaće na probleme koji se javljaju u odnosu novinar/PR-ovac kako bi saradnju u budućnosti mogli unaprediti.
„Zadovoljstvo nam je učestvovati u projektu čija je namera unapređenje cele komunikacijske struke, isticanje pozitivnih primera i nagrađivanje najboljih. Rezultati istraživanja pokazaće nam gde smo danas, što trebamo unaprediti kako bi se na kraju ostvario cilj, pravovremeno, tačno i potpuno informisanje građana”, kazao je Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja u IPSOS Adria.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima, provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembru u Rovinju donosi osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umetnost i sredstvo otpora.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više