12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra
Mediji svakodnevno izveštavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Nemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dve godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi i da je Hrvatska na petom mestu po useljavanju u Nemačku. Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslova u kojima posluju u odnosu na susedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plata i tako dalje.
Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspešnijih hrvatskih kompanija.
Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje:
-Želimo prezentovati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podele. Prezentiraće se dobri primeri kako da se napravi poslovno okruženje u kojem najbolji žele da ostanu i razvijaju se. Diskutovaće se i koliko je važna uloga i saradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.
U Rovinju će biti prezentovano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspešne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo raste li značaj HR delova u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom, sarađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenih, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenih.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima i provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra tako u Rovinju donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umetnost i sredstvo otpora.
Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više