Kompanije Imlek i Tetra Pak danas su predstavile inovativnu Tetra Top ambalažu, u koju će se ubuduće pakovati mnogobrojni Imlekovi proizvodi, poput Moja Kravica, Balans+ i Jogood jogurta. Kao rezultat bliske saradnje sa kompanijom Tetra Pak, i istovremenog praćenja globalnih trendova na tržištu robe široke potrošnje, kompanija Imlek je izabrala ovaj novi ambalažni portfolio, koji obezbeđuje svežinu i čuva kvalitet proizvoda, ima jedinstven i atraktivan dizajn, i, istovremeno, smanjuje uticaj na životnu sredinu.
– Stalnim osluškivanjem potreba naših potrošača, a u saradnji sa kompanijom Tetra Pak, došli smo na ideju da naše proizvode plasiramo u kvalitetnijem pakovanju, koje zadovoljava najviše standarde očuvanja kvaliteta namirnica. Ovom saradnjom postigli smo da se određeni proizvodi brendova Moja Kravica, Balans+, Zdravo! i Jogood sada mogu pronaći na tržištu u novoj, najkvalitetnijoj ambalaži. Iako je ovo za nas bila izazovna godina, sigiran sam da ćemo i u narednom periodu opravdati lidersku poziciju na tržištu i dugogodišnje poverenje naših potrošača, istakao je direktor marketinga kompanije Imlek, Jovan Bugarčić.
Tetra Top ambalaža pretežno je napravljena od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora, moguće ju je u potpunosti reciklirati, a pogodna je i za transport i skladištenje, uz istovremeno obezbeđivanje funkcionalnosti i svežine proizvoda. Na razvijenim tržištima i u velikim kompanijama sve više je zastupljena upotreba ovakve ambalaže, a Imlek, kao lider u tehnološkim inovacijama poznat je i po konstantnim ulaganjima u ovaj segment poslovanja.
– Naše poslovanje se oslanja na snažna partnerstva, i stoga nam je veliko zadovoljstvo što je Imlek, naš dugogodišnji partner i lider na domaćem tržištu, odlučio da uvede inovativnu Tetra Top ambalažu za neke od svojih najpoznatijih brendova. Posebno smo ponosni što će Imlek biti prva kompanija koja će u Srbiji lansirati najnovije u nizu Tetra Top pakovanja Tetra Top MiniV Nallo. Sa svojim atraktivnim i inovativnim dizajnom ovo, najmanje pakovanje iz ove porodice, idealno je za konzumaciju u pokretu, lako se otvara i zatvara, a brendovima omogućava da se dodatno istaknu. Za nas je saradnja sa Imlekom od izuzetne važnosti i nadamo se da ćemo i u budućnosti imati priliku da zajedno predstavljamo nove proizvode– izjavila je Katalina Siriteanu, direktor marketinga kompanije Tetra Pak.
Pročitajte još
Zimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte višeA1 Ultra 5G je stigao - jače performanse mreže sada u gradskim centrima i ključnim poslovnim zonama; Try & Buy ponuda dostupna za nove korisnike
03/12/2025
Saznajte višeNa dan kada slavi sinu drugi rođendan: Marija Šerifović zakazala novi koncert
Marija Šerifović zakazala novi koncert
02/12/2025
Saznajte više