Pre pedeset godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.
Promo
„Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi... zapravo je... mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu“, istakao je magistar David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj grupu.
Promo
Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.
Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.
Promo
„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ, dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno“, istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.
Promo
Pročitajte još
Istražite svet portretne fotografije zasnovane na veštačkoj inteligenciji uz HONOR 200 Pro
HONOR 200 Pro, ne samo da ispunjava, već i prevazilazi ova očekivanja
25/07/2024
Saznajte višeAndrija Milošević za godinu dana izgubio 20 kilograma: Redovno vozi bicikl, a evo šta jede
Dijeta Andrije Miloševića skida kilograme i čuva zdravlje
25/07/2024
Saznajte višeVredi probati: Zdrav domaći sok po receptu Slavice Rokvić, idealan za vrele letnje dane
Slavica Rokvić podelila recept za sok od hajdučke trave
24/07/2024
Saznajte višeNišta slađe od mamine kuhinje: Ivana Mihić ne može da odoli Verinom kolaču sa jabukama i nektarinama
Recept Ivane Mihić za kolač sa jabukama
21/07/2024
Saznajte višeCela estrada mašta o kući Seke Sablić na primorju: Na najluksuznijoj destinaciji sagradila oazu mira
Kuća Seke Sablić na primorju od koje zastaje dah
18/07/2024
Saznajte više
Komentari (0)