Carstvo boja i mirisa u srcu Beograda: Dea Vojnović Škrbić vodi nas kroz svoj ekstravagantni i sofisticirani Dea Orh svet

Carstvo boja i mirisa u srcu Beograda: Dea Vojnović Škrbić vodi nas kroz svoj ekstravagantni i sofisticirani Dea Orh svet

Autor: | 12/01/2023

0

U opisu profila Dea Orh na Instagramu stoji: „Seasonal Boutique / sofisticirano, ekstravagantno, vintage“. Dođete li u Kralja Petra 55 uverićete se da je reč o mestu koje je veoma neobično, ali na tako divan način. Čim u njega zakoračite imate utisak da ste se našli u potpuno drugačijem svetu, u kome srećno živi mnogo jarkih boja i finih mirisa, jer to nije samo modno carstvo već i carstvo „niche“ parfema. No, pre no što stignete do njih, pogled će vam zarobiti delikatesi koje nudi „Lounge bar by MIO Ristorante“. Kako ne pomenuti da makaronsi mogu da konkurišu onima iz najboljih francuskih poslastičarnica, a i ostali kolači su neodoljivi. Dea Vojnović Škrbić, vlasnica ove multimedijalne priče, kaže da želi da svaki čovek koji stupi u “Dea Orh” pomisli isto što i mi, a onda dodaje da su nastojali da tu stvore svet koji će ljudima doneti relaksaciju i upijanje utisaka.

Boško Karanović

 

“Dea Orh” postoji i u Pragu i Rovinju. Koliko se razlikuju od beogradskog butika?

‒ Godinama, dok sam se bavila galerijom, imala sam mnogo veći prostor, koji je dozvoljavao organizovanje izložbi. Naša galerija bila je jedna od većih u Pragu, a vrlo često je gostovala van Češke. Otvarala sam vrata umetnicima, upotrebiću možda prejaku reč, za koje smo smatrali da zaslužuju da budu u toj galeriji. Ekipa i ja uložili smo maksimum i, koliko se za to vreme moglo, postigli mnogo. U nekom trenutku, kada smo imali ime koje se izgovaralo s poštovanjem, pomislila sam: “To je to, vreme je da ja i moj tim radimo nešto ležernije, nešto sa, kako ste rekli, malo više boje, mirisa, ležernosti”. Rekla sam “idemo da uživamo”. I u Pragu i u Rovinju promenili smo koncepciju prostora, a ta nova priča stigla je u Beograd. Razlike među njima diktira samo veličina lokala.

Boško Karanović

 

Da bi se razumelo ovo mesto, čovek treba da upozna vas. Kako je nekadašnja televizijska voditeljka odlučili da ljubav prema modi spoji sa biznisom?

‒ Zahvalna sam roditeljima i porodici, koja je u to vreme živela u inostranstvu, što su mi pružili mogućnost da od malih nogu oko sebe gledam lepe stvari. Hvala im što su one bile deo mog života. Veliku zahvalnost osećam zbog mogućnosti da to upijam i kasnije plasiram. Juče smo poveli razgovor koji nas je vratio u detinjstvo. Kada sam imala pet, šest godina, nisam umela da kažem “organdin”, pa sam govorila: “Danas želim da obučem 'orligandi' haljinu”. Na tu “orligandi” haljinu se sve nadovezivalo... Bio je to prekrasan svet, u kome sam naučila da gledam oko sebe, uživam, volim i, kasnije, na neki način da se bavim modom.

Vaša moda traži određenu hrabrost.

‒ Jednostavno, oko je išlo za takvim stvarima, srce takođe, kombinacije su se pravile, formirala sam svoj stil. Ponovo se vraćam na roditelje, koji su me naučili meri u izražavanju personaliteta. Poenta je biti svoj, ali s merom.

Boško Karanović

 

Koliko puta pomislite: “Ovo je samo za mene”?

‒ Uvek ide jedan lep komad za mene, ali mnogo puta desi se da krenem da kupujem za sebe, a da ubrzo sebi govorim: “Ovo je prekrasno, ovo će nekome biti radost”.

Da li ste baš sve što vidimo vi odabrali?

‒ Apsolutno, svaki komad je prešao preko mojih ruku. To mi daje energiju. Evo, kada bih sada krenula u Rim da biram nove stvari, radovala bih se. Radoznalost i radost mi nikada nisu presušili. Znate da sam rođena u Sarajevu, ali porodično sam jako vezana za Italiju. Ljudi ovde osete drugačiji pristup, pomalo familijaran. Bar u prizemlju uklopio se u želju da onima koji ovde zakorače pružimo potpuni ugođaj, a deo sa parfemima celoj priči daje vrlo bitnu notu. Imala sam sreću da upoznam, kako rado kažem jer iza toga svi stojimo, našeg maestra Ivana Lozića. Zato će vam on pričati o „niche“ parfemima...

 

Ivan: Prirodno smo se opredelili za njih jer su posebniji i dragoceniji, u smislu kvaliteta i same kreacije. Birali smo brendove u koje verujemo, čija nam se priča dopala, i kojih, ovog trenutka, nema na tržištu. Nismo želeli da ponavljamo ono što se već nudi, već da tu ponudu učinimo bogatijom. Drago nam je što smo doneli dašak Kaprija kroz “Kartuziju” ili najbolju francusku tradiciju konjaka kroz parfemsku kuću koja je nastala na temeljima najstarijeg brenda konjaka na svetu. To nam pruža “Frapin 1270”, a Parižanka Karin Rojtfeld, modna ikona i deset godina urednica francuskog izdanja magazina “Vogue”, napravila je odvažnu, provokativnu kolekciju parfema “Sedam gradova, sedam ljubavnika”, i jedan za sebe. Dea i ja delimo naglašenu ljubav prema francuskom stilu i načinu na koji se tamo uživa u svim onim prividno nevažnim, a lepim stvarima.

Boško Karanović

 

Imate li neku posebnu poruku?

‒ Ovo je pravi trenutak da zahvalim celom mom timu u Pragu, Rovinju i Beogradu. Imamo zajednički cilj: uživanje u lepom i njegova realizacija. Veliko im hvala. Naše radno vreme ne postoji, ali kad neki projekat privedemo kraju, umemo da se nasmejemo i kažemo da smo umorni, ali srećni što sve uspevamo da završimo u prekrasnoj atmosferi.

Boško Karanović

 

Boško Karanović

 

 

 

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs Boško Karanović