Tek nešto više od polovine mladih ispitanika u Srbiji (52,3%) izražava potpuno neslaganje sa tvrdnjom da jedan šamar nije nasilje (26,9% dečaka i 59,4% devojčica). Sa ovom tvrdnjom u potpunosti se slaže čak 28% dečaka i 9,7% devojčica. Motivisani ovim podacima, brendovi Pantene, Gillette Venus i Naturella, koji brinu o lepoti, samopouzdanju i zaštiti žena, načinili su zajednički korak ka važnom cilju – podršci ženama i devojčicama koje se susreću sa nasiljem.
Kroz kampanju Ja biram podršku, brendovi kompanije Procter&Gamble, u saradnji sa trgovinskim lancem Delez, podržaće nevladinu organizaciju Autonomni ženski centar u realizovanju projekta edukacije mladih o različitim vidovima nasilja nad ženama.
- Osim podizanja svesti i znanja o tome da nasilje nije posledica ponašanja žena, učenje u ranom dobu i podsticanje na pozitivnu socijalizaciju predstavljaju jako važan vid prevencije nasilja. Svakako pozivamo sve žene i devojke kojima je pomoć neophodna da nas kontaktiraju, jer je delovanje našeg Centra, osim na prevenciju nasilja, usmereno i na direktnu podršku ženama da se sa nasiljem izbore na različite načine, individualno prilagođene svakoj od njih. Samo zajedno svim ženama i devojčicama možemo pružiti jednake šanse za slobodan i srećan život - istakla je predstavnica Automnog ženskog centra Sanja Pavlović.
Nasilje nad ženama je globalni fenomen i ima istu dinamiku u svim kulturama, dok statistike pokazuju da žrtva može biti svaka žena, bez obzira na godine i obrazovanje, materijalno stanje ili nacionalnu pripadnost.
- Duboko verujem da ćemo kao društvo sazreti i biti svesniji svega u svom okruženju tek kada budemo ulagali mnogo u edukaciju i očuvanje zdravih odnosa, prvenstveno kod mlađih generacija, kako bi oni koji dolaze živeli u boljem društvu koje ne trpi nasilje - rekla je glumica Milena Radulović, kao jedna od ambasadorki kampanje. Pevačica Nataša Bekvalac takođe je deo projekta i zajedno sa Milenom podseća na ovu važnu temu.
Ukoliko i vi želite da podržite žrtve nasilja da istupe, ali i pomognete u podizanju svesti o ovoj važnoj temi, možete to učiniti kupovinom bilo kog proizvoda navedenih brendova tokom juna u svim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama širom Srbije. Od svakog kupljenog proizvoda, kompanija Procter&Gamble izdvojiće po 100,00 RSD do ukupne sume od 10.000,00 EUR, a prikupljena sredstva namenjena su podršci za realizaciju projekta Mogu da neću – Ljubav nije nasilje Autonomnog ženskog centra.
Zvanični pravilnik kampanje dostupan je na LINKU.
Pročitajte još
Poslednja nedelja pred Uskrs: Vernici treba da ispoštuju OVE običaje, a jedno je strogo zabranjeno
Običaji pred Uskrs koje treba ispoštovati
28/04/2024
Saznajte višeAco Pejović se prepolovio: Sa 100 kilograma do fit linije u pedesetim, evo i kako!
Dijeta Aca Pejovića idealna za brzo mršavljenje
28/04/2024
Saznajte višeProleće u rajskom vrtu: Zavirite u dvorište Jugoslave Drašković u srcu Beograda
Dvorište Jugoslave Drašković u Beogradu raj za oči
28/04/2024
Saznajte višeSavršeno ide uz pečenje, gotov za tren oka: Milica Milša ima sjajan recept za uskršnju trpezu
Recept Milice Milše za uskršnji umak
27/04/2024
Saznajte višeOdržana jubilarna 10. Pro-femina, konferencija magazina "Lepota i zdravlje”
U organizaciji magazina „Lepota i zdravlje”, u četvrtak 25. aprila, u Palati umetnosti Madlena u Beogradu, održana je jubilarna 10. konferencija Pro-femina
27/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)