Tek nešto više od polovine mladih ispitanika u Srbiji (52,3%) izražava potpuno neslaganje sa tvrdnjom da jedan šamar nije nasilje (26,9% dečaka i 59,4% devojčica). Sa ovom tvrdnjom u potpunosti se slaže čak 28% dečaka i 9,7% devojčica. Motivisani ovim podacima, brendovi Pantene, Gillette Venus i Naturella, koji brinu o lepoti, samopouzdanju i zaštiti žena, načinili su zajednički korak ka važnom cilju – podršci ženama i devojčicama koje se susreću sa nasiljem.
Kroz kampanju Ja biram podršku, brendovi kompanije Procter&Gamble, u saradnji sa trgovinskim lancem Delez, podržaće nevladinu organizaciju Autonomni ženski centar u realizovanju projekta edukacije mladih o različitim vidovima nasilja nad ženama.
Promo
- Osim podizanja svesti i znanja o tome da nasilje nije posledica ponašanja žena, učenje u ranom dobu i podsticanje na pozitivnu socijalizaciju predstavljaju jako važan vid prevencije nasilja. Svakako pozivamo sve žene i devojke kojima je pomoć neophodna da nas kontaktiraju, jer je delovanje našeg Centra, osim na prevenciju nasilja, usmereno i na direktnu podršku ženama da se sa nasiljem izbore na različite načine, individualno prilagođene svakoj od njih. Samo zajedno svim ženama i devojčicama možemo pružiti jednake šanse za slobodan i srećan život - istakla je predstavnica Automnog ženskog centra Sanja Pavlović.
Nasilje nad ženama je globalni fenomen i ima istu dinamiku u svim kulturama, dok statistike pokazuju da žrtva može biti svaka žena, bez obzira na godine i obrazovanje, materijalno stanje ili nacionalnu pripadnost.
- Duboko verujem da ćemo kao društvo sazreti i biti svesniji svega u svom okruženju tek kada budemo ulagali mnogo u edukaciju i očuvanje zdravih odnosa, prvenstveno kod mlađih generacija, kako bi oni koji dolaze živeli u boljem društvu koje ne trpi nasilje - rekla je glumica Milena Radulović, kao jedna od ambasadorki kampanje. Pevačica Nataša Bekvalac takođe je deo projekta i zajedno sa Milenom podseća na ovu važnu temu.
Ukoliko i vi želite da podržite žrtve nasilja da istupe, ali i pomognete u podizanju svesti o ovoj važnoj temi, možete to učiniti kupovinom bilo kog proizvoda navedenih brendova tokom juna u svim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama širom Srbije. Od svakog kupljenog proizvoda, kompanija Procter&Gamble izdvojiće po 100,00 RSD do ukupne sume od 10.000,00 EUR, a prikupljena sredstva namenjena su podršci za realizaciju projekta Mogu da neću – Ljubav nije nasilje Autonomnog ženskog centra.
Zvanični pravilnik kampanje dostupan je na LINKU.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)