Još samo 11 dana nas deli od najveće i najznačajnije regionalne konferencije posvećene digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2017. Centralna tema "Connected Shopper" pokriće teme o trgovini putem interneta, novoj generaciji umreženih kupaca, njihovim navikama, ali i korisničkom iskustvu.
Predavači najboljih svetskih kompanija sa razvijenih tržišta posetioce će upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.
Konferencija Digital Day – Connected Shopper se održava uz podršku brojnih sponzora, među kojima je i kompanija SAP West Balkans kao platinasti sponzor događaja.
Među predavačima i panelistima naćiće se: Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas, Steve Lok iz renomiranog magazina The Economist, Predrag Ćirković, direktor kompanije SAP West Balkans, Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Milan Simić, CIO Telekom Srbija, Bojan Leković, CEO i osnivač, KupujemProdajem.com i mnogi drugi.
Posebno izdvajamo osnivača i direktora kompanije Kraftverk, gospodina Heimo Hammer-a, koji iza sebe ima visoko obrazovanje bečkog Univerziteta u oblasti ekonomije i poslovne administracije, na kojem je bio i profesor na katedri za marketing. Nakon toga put ga je vodio kroz kompanije kao što su Siemens, McCann Erickson i Dr. Puttner & Bates, da bi 1990. godine osnovao svoju agenciju za digitalni marketing i kreativne usluge Kraftverk. Evoluciju marketinga i digitalnog oglašavanja pratila je i njegova agencija koja je sada jedna od vodećih u Austriji. Za 27 godina poslovanja Kraftwerk je lansirao više od 2.000 marketinških kampanja i preko 2.500 digitalnih projekata za velike klijente kao što su Redbull, Coca-Cola, Unicredit, Lufthansa, Opel i mnogi drugi.
Na osnovu dugogodišnjeg iskustva, na prvoj liniji digitalne transformacije tržišta, marketinga i poslovanja gospodin Hammer će na svom predavanju govoriti prevashodno o novoj generaciji potrošača i njihovim kupovnim navikama . «Kupovina svuda i u svako vreme» naziv je njegovog predavanja i fokusiraće se ka višekanalnoj strategiji kao pristupu za povećanje prodaje. Zbog evolutivne promene ponašanja potrošača došli smo do nove tačke u evoluciji – Homo economicus-a.
U pitanju je veoma dobro informisana osoba sa jasnim fokusom na ličnim potrebama i raspoloživim novcem. Jasna definicija kupca je prvi korak u zadovoljavanju njegovih potreba. Da bi Homo economicus kupio nešto od vas potrebna je identifikacija ovih kupaca, ali i jasna strategija komunikacije sa njima. Sa kupcima evoluirala je i maloprodaja. Ona sada obuhvata radnje, online šopove, web sajtove, mikrosajtove, blogove, aplikacije, ali i kanale društvenih mreža. Zbog kupaca čije se potrebe i navike menjaju iz dana u dan, uspešne stare strategije se ne mogu ponovo koristiti, već je potrebno prilagođavati pristup tako da on prati evoluciju potrošača. Ono što je sigurno je da će digitalna maloprodaja biti jedna od najviše rastućih grana industrije, sa umreženim kupcima u višekanalnoj strategiji kupovine kao ključnom faktoru pristupa. Ne propustite ovo zanimljivo predavanje gospodina Hammera, 16. maja od 18h u Addiko bank sali Doma omladine.
Pročitajte još
Hristina Popović smršala 27 kilograma, evo kako sada izgleda
Hristina Popović smršala 27 kilograma, svaka čast
05/12/2025
Saznajte višeSkijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)