Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade - zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima.
Kampanja “Čuvaj se!”, nagradjena kao najbolje targetirana, je društveno odgovorna kampanja Direct Medije realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.
Iskrenom i snažnom emocijom kampanja je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove preko 250 hiljada reakcija.
Na festivalu Sempl, projekat “Štartaj, Slovenija!” koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji “strateška upotreba media mix-a”.
U ovoj kampanji snage su udružili največi trgovački lanac SPAR i slovenačka POP televizija, kako bi mladim preduzetnicima pomogli da plasiraju inovativne proizvode na tržište. Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards.
Pročitajte još
Ove "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte višeOmiljeni parfem Aleksandre Radović nosi dozu svežine, dami od stila baš takav i pristaje
Omiljeni parfem Aleksandre Radović nosi dozu svežine
13/12/2025
Saznajte višeZa sreću i blagostanje pre Nove godine u kuću unesite ovih 7 stvari
Feng šui pravila za sreću u Novoj godini su...
11/12/2025
Saznajte višeKatalog prazničnih želja: Usrećite najdraže – Započnite godinu uz Lilly!
Lilly katalog 2025
10/12/2025
Saznajte višeOlimpijski centar „Jahorina“ i Skijališta Srbije potpisali sporazum o saradnji
10/12/2025
Saznajte više