
Program „Pokrenimo našu decu“, koji Aqua Viva, brend kompanije Knjaz Miloš, sprovodi u školama na nacionalnom nivou, osvojio je dve prestižne nagrade na globalnom kongresu industrije vode u Barseloni.
Osim nagrade za najbolji društveno odgovorni projekat, program „Pokrenimo našu decu“ osvojio je i specijalnu, zlatnu nagradu, kao apsolutni pobednik u svim takmičarskim kategorijama. Zlatna nagrada po prvi put je ustanovljena ove godine upravo zbog programa „Pokrenimo našu decu“, kojim se uvodi dodatna svakodnevna fizička aktivnost za učenike od 1. do 4. razreda u svih 1206 osnovnih škola u Srbiji.
Program „Pokrenimo našu decu“ Aqua Viva realizuje u partnerstvu sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta. Cilj programa jeste prevencija lošeg držanja, neaktivnog stila života i gojaznosti kod dece.
- Veoma smo ponosni, jer je prilikom uručenja nagrada program „Pokrenimo našu decu“ predstavljen kao veliki projekat koji dotiče važnu društvenu temu i podstiče izgradnju zdravog stila života kod dece. Naša izuzetna saradnja sa Ministarstvom prosvete omogućila je da program „Pokrenimo našu decu“ postane deo aktivnog školskog dana u našoj zemlji, a takvu saradnju internacionalna javnost je prepoznala i pohvalila. Kompanija Knjaz Miloš i brend Aqua Viva svakako će nastaviti da menjaju navike naše dece i pomažu da se porodica razvija na zdravim osnovama - rekao je Miloš Stojisavljević, generalni direktor kompanije Knjaz Miloš.
- Zahvalni smo što u kompaniji Knjaz Miloš imamo dobrog korporativnog partnera, koji zajedno sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja ulaže u mlade naraštaje i gradi zdravo društvo i bolju budućnost. Ponosan sam na našu saradnju i pozitivne promene u svakodnevnim fizičkim aktivnostima kod dece u osnovnim školama u Srbiji - rekao je Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević.
Nakon veoma uspešne inicijalne faze, program „Pokrenimo našu decu“ nastavlja se i u školskoj 2017/2018. godini, uvođenjem novih modela vežbi. Aktuelan je i nagradni konkurs, na kojem pravo učešća imaju sve osnovne škole u Srbiji, koje redovno i pravilno primenjuju vežbe iz programa „Pokrenimo našu decu“. Izabranih 36 škola Aqua Viva će početkom sledeće godine nagraditi vrednom opremom za fiskulturu, koju će koristiti i buduće generacije, kao i putovanjima za učitelje i đake.
Na 14. globalnom kongresu industrije flaširane vode u Barseloni učestovalo je više od 100 kompanija iz 23 zemlje, a nagrade su dodeljivane u 12 kategorija koje su uključivale kreativnost, inovativnost, marketing, društvenu inicijativu i zaštitu životne sredine. U konkurenciji sa najvećim svetskim brendovima, eksperti iz industrije, članovi žirija, program „Pokrenimo našu decu“ ocenili su najvišim ocenama i komentarisali na sledeći način:
- Velika kampanja za unapređenje zdravlja dece, širok spektar različitih aktivnosti
- Odlična inicijativa na nacionalnom nivou uz učešće svih škola i podršku Ministarstva prosvete
- Fantastičan program koji izlazi u susret pravim potrebama - pokazuje stvarnu posvećenost kroz obuke i podršku nastavnicima, a nacionalna pokrivenost pravi je uspeh
- Vrlo upečatljivo, dobro osmišljeno – vodiči za vežbanje za nastavnike odlična su ideja – sa realističnim ciljevima, što će doneti dobre rezultate za generacije koje dolaze
- Obožavam ovaj program! Jednostavna, brilijantna i relevantna ideja, kako bi se deca pokrenula i kako bi se uticalo na zdravstvene probleme u zemlji. Odlični rezultati
- Izvrsna kampanja koja se bavi važnom temom dečije gojaznosti, 100 odsto kredibilna, sa impresivnim rezultatima.
Pročitajte još
Skijanje dobija svoj beauty momenat: Lilly otvara make-up studio na Kopaoniku
Lilly Drogerie po prvi put predstavlja Lilly make-up studio na snegu, jedinstvenu postavku koja će biti otvorena za sve posetioce planine do 1. aprila 2026. godine
05/12/2025
Saznajte višePosle Holivuda ekipa novog Avatara stiže u Evropu, treći film kod nas u bioskopima od 18. decembra
Avatar: Vatra i pepeo stiže i kod nas u bioskope
05/12/2025
Saznajte višeZimska idila koja se ne propušta: Viceroy Kopaonik
Mali je broj onih među nama koji bi zimu nazvali svojim omiljenim godišnjim dobom. Ali ove godine, uz novu ponudu hotela Viceroy Kopaonik, čak i oni koji se sklanjaju od hladnoće otkriće da je zima njihov najdraži period godine
04/12/2025
Saznajte višeZavršen 12. Japansko-srpski filmski festival (JSFF): Proglašeni pobednici u kratkom i dugom metru
Četvorodnevno izdanje 12. Japansko-srpskog filmskog festivala (JSFF) završeno je u Jugoslovenskoj kinoteci svečanom dodelom nagrada u kratkom i dugom metru
03/12/2025
Saznajte višeHumanitarni novogodišnji događaj da decu Prihvatilišta
Agencija Fabrika i ove godine organizuje tradicionalni humanitarni novogodišnji modni događaj za decu Prihvatilišta, koji će biti održan 14. decembra u 19 časova
03/12/2025
Saznajte višeGoran Bregović ekskluzivno u novogodišnjoj noći u Hotelu Grand na Kopaoniku
Spremite se za nesvakidašnji doček Nove godine na vrhu Balkana, uz zvuke truba, ženskih vokala i prepoznatljivih balkanskih melodija Gorana Bregovića, pretvorenih u jedinstveni novogodišnji spektakl u Hotelu Grand
03/12/2025
Saznajte više