Recept za uspeh: Suzana Berić govori o budućnosti advertajzinga i planovima kompanije mts

Recept za uspeh: Suzana Berić govori o budućnosti advertajzinga i planovima kompanije mts

Autor: | 16/02/2023

0

Suzana Berić o uspesima i planovima kompanije mts

U Telekomu Srbija trudimo se da uvek budemo jedan korak ispred želja i očekivanja naših korisnika. Privatna i poslovna lica kao korisnici ili institucije kao klijenti imaju sve veća očekivanja od nas, pre svega da budemo podrška u unapređenju njihovog života, poslova ili društvene uloge. Digitalizacija je strateški pravac kretanja države, što predstavlja lep izazov za našu kompaniju da stalno idemo u korak sa vremenom. Jedino tako možemo da ostvarimo viziju koju smo zacrtali, a to je da budemo pouzdan globalni partner u digitalnom svetu bez granica ‒ kaže nam na početku intervjua Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije mts-a, odgovarajući na pitanje kako glasi recept za uspeh, za šta je kompanija u kojoj radi sinonim.

Marko Todorović

 

Kada se osvrnete na početak prošle godine i zacrtane planove, možete li reći da ste ostvarili sve što ste nameravali?

‒ Uspeh poslovanja „Telekoma Srbija“ u 2022. godini je uspeh svih nas koji radimo u kompaniji. Ciljevi koji su realno ostvarljivi dobri su za motivaciju tima, a oni izazovniji odličan motiv za pojedince koji žele i mogu da daju više. Smatram da svako ko ispunjava dnevne obaveze i iznova postavlja svoje ciljeve može uspešno da realizuje dugoročne strateške planove. Na poslovnom planu, sve postavljene ciljeve ostvarila sam u skladu sa zadatim kvantitetom i kvalitetom, što je izazov u vremenu savremenog marketinga kada se od brendova očekuje više. Posebnim uspehom smatram to što smo sa nekim kampanjama ostvarili rast prepoznatljivosti ‒ jednu od ključnih varijabli u našem poslu, i učvrstili vezu sa korisnicima.

Sa kakvim idejama i željama ste ušli u 2023. godinu?

‒ U novu godinu ušla sam sa željom da atmosfera mira i stabilnosti u svetu prevlada. Pored zdravlja, mom timu želim još više kreativnosti, inovativnosti, snage i da svaka poruka koju pošaljemo nađe put do korisnika. Nadam se da ćemo kampanjama koje budemo stvarali u godini pred nama pokazati lojalnost postojećim korisnicima, a novim približiti vrednosti proizvoda i usluga kompanije.

Marko Todorović

 

 

„Telekom“ je poznat po društveno odgovornom poslovanju. Na koje aktivnosti ste najviše ponosni?

‒ Ktitorstvo naše kompanije je nešto na šta sam najviše ponosna. Tradicionalna partnerstva sa manifestacijama kulture, sportskim društvima i izvanrednim pojedincima su dugoročnog karaktera i imaju potencijal da dalekosežno probude dobro u svima nama. Ulaganjem u najbitnije društvene sfere, kulturu, sport, obrazovanje i očuvanje prirode, ulažemo u budućnost i boljitak celog društva.

Koji su najveći izazovi u radu, a sa kakvim preprekama se suočavate?

‒ Svakako je jedan od najvećih izazova fluidnost „Telco“ biznisa. Mi odavno ne možemo da pričamo o tipski uređenoj kategoriji gde jedan biznis model donosi rešenje za sve poslovne izazove. Umreženost sa potencijalnim biznis partnerima, start-ap zajednicom ili krajnjim korisnikom zahteva proaktivni pristup u rešavanju različitih problema. Na marketing-komunikacijama i brendovima generalno je jedan specifičan izazov da obećaju dovoljno da se istaknu, ali ne previše, da ne naprave medveđu uslugu svim ostalim organizacionim celinama u kompaniji bitnim za korisničko iskustvo.

Marko Todorović

 

 

Iz ugla osobe koja je na čelu tima marketinških stručnjaka, kako izgleda budućnost advertajzinga?

‒ Ciklusi inovacija u svetu telekomunikacija koji ubrzavaju promene u medijima, proizvodima i uslugama kompanija kreiraju jedan specifičan miks konstantno promenljivih očekivanja korisnika koji samo žele JOŠ! Još bolje proizvode, još brže vreme dostave i još veći kvalitet za manje para ako je ikako moguće. Budućnost advertajzinga svakako donosi višeslojne izazove za profesionalce u ovoj sferi. Suština je da sadržaj koji se plasira kroz kampanje gradi odnose sa korisnicima, a odnosi se grade na poverenju. Dolazimo do toga da poverenje pokreće prihode. Mislim da je budućnost advertajzinga u jednoj modernoj, ali pre svega zreloj formi koja se zasniva na poverenju potrošača / korisnika. Društvene mreže / mediji u budućnosti će još više ojačati kao sredstvo oglašavanja za brendove. Bez obzira na brzinu tehnoloških inovacija, mislim da ćemo ipak pričekati da veštačka inteligencija preuzme kreativne procese. Vrednost brenda, pričanje priča (storiteling) i druge iskustvene taktike uvek će zavisiti od kreativnog ljudskog faktora.

Slažete li se sa zapažanjem da je digitalna era donela mnogo dobrih promena, ali je ponešto i oduzela?

‒ Iako spadam u pobornike koji, nasuprot skepticima, u internetu vide neslućene mogućnosti, činjenica je da digitalna era ima svoje lice i naličje. S jedne strane imamo globalno umreženu komunikaciju, obilje korisnih informacija, digitalizaciju poslovnih procesa, ali i digitalno nasilje, fišing i internet pirateriju. Međutim, društveno odgovorne kompanije, kakva je i „Telekom Srbija“, ulažu napore da kroz različite kampanje upoznaju javnost kako da iskoristi prednosti digitalizacije i pametno pliva kroz sajber vode.

Marko Todorović

 

 

Koliko traje i kako izgleda vaš radni dan?

‒ Može da deluje kao preterivanje, ali moj radni dan nema trajanje u klasičnom smislu. Dosta aktivnosti se preliva i po završetku formalnog radnog vremena, a i pripreme za sledeći dan se dešavaju kako u pisanoj formi tako i uživo ili preko telefona. Svakako se trudim da se za takav tempo rada pripremim i adekvatnom organizacijom privatnih obaveza, pa je moja preporuka da svakako vodite zdrav život, pazite kako se hranite i imate redovne fizičke aktivnosti.

U kojoj meri vam podrška koju dobijate u privatnom životu znači na profesionalnom planu?

‒ Porodica je temelj svih odnosa koje gradimo u životu. Čak i kada najbolje ne razumeju čime se bavimo, što je naročito izraženo kod poslova u ICT kategoriji, vrlo su svesni kada smo opterećeni poslom i kada nešto ne ide kako treba. Takođe, lako podele našu radost kada smo ponosni na poslovne uspehe koje ostvarujemo. Iako je kolektiv i tim sa kojim radim svojevrsna porodica gde na unapređenju međusobnih odnosa radimo svakodnevno, podrška bližnjih takođe igra bitnu ulogu u unapređenjima na profesionalnom planu.

Koje osobine su neophodne da bi žena stigla do liderske pozicije? I da li, u 21. veku, uopšte ima mesta pitanju “mogu li žene...”?

‒ U 21. veku značajan je porast broja žena koje zauzimaju liderske pozicije. Kako su se izborile u svetu u kojem i dalje dominiraju muškarci? Žene redefinišu konvencionalno liderstvo tako što ga transformišu u odnosu na vrednosti, menjajući definiciju moći i izraz globalne kulture. Da bi u tome uspela, žena mora da se trudi više, radi više i naravno da se ne plaši poslovnog okruženja. Ali mislim da se sve to već zna, da su mnoge žene dokazale da mogu da se popnu do liderskih pozicija i, što je još važnije, da traju.

Marko Todorović

 

Kako, po vama, glasi, definicija uspešne žene?

‒ Uspešna žena je ona koja ima naviku da se usavršava i to radi svaki dan. Poštuje dnevne navike, vežbanje, rano ustajanje, čitanje i uvek uspe da savlada spisak dnevnih obaveza. Ona veruje u sebe i zna šta hoće. To je autentična žena sa visokim stepenom stručnosti, emocionalno u balansu.

Kojim sadržajem ispunjavate slobodno vreme?

‒ Moj izbor su domaće serije, a „Telekom Srbija“ produkcija nudi pregršt novog serijskog i filmskog sadržaja za svačiji ukus. Uživala sam gledajući “Besu” i “12 reči”, a zanimljive su mi bile i “Crna svadba”, “Zlatni dečko” i “Kalkanski krugovi”.

Da li “bindžujete” ili čekate da se epizode emituju na TV kanalu u regularnim terminima?

‒ Pojedine serije vas jednostavno teraju na “bindžovanje”. Nastavci kultnih franšiza koje fanovi željno iščekuju, tipa “Ubice mog oca”, prosto mame da se “zakucate” ispred ekrana. Inače, volim ustaljene večernje termine, pa određene serije gledam na „Superstar“ televiziji, uz eventualno vraćanje ako malo zakasnim.

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs Marko Todorović

Slične Vesti

Pročitajte još