U pomno osmišljenim crno-belim kadrovima nove reklamne kampanje modna kuća “Chanel” podseća nas na umetnost poziranja, a kao glavne protagoniste Karl Lagerfeld odabrao je lepotice Lindzi Vikson i Anu Evers, koje su spremno stale pred njegov objektiv. Vizuali na neki način personifikuju bogatu istoriju čuvene francuske imperije – devojke poziraju u zaštitnim motivima kuće, tvidu, i klasičnim cipela u dve boje. Nasuprot “vintage” prizvuku, primetan je i tihi revolucionarni duh, posebno ako se u obzir uzme stilizovana irokeza na glavama modela.
Pročitajte još
Katja Gobeljić ima svoju prvu tašnu: Ceo Beograd se okretao za ćerkom Katarine Grujić
Ćerka Katarine Grujić mala modna ikona
18/04/2024
Saznajte višeIzvinjavam se ako se nekome ne sviđa: Verovali ili ne, ovako je Seka Aleksić prošetala Zagrebom
Stajling Seke Aleksić iznenadio Zagrepčane
17/04/2024
Saznajte višeZavirite u torbu Ane Ivanović: Jedna stvarčica će vas iznenaditi, bez nje ne izlazi iz kuće
Ana Ivanović otkrila sadržaj torbe
17/04/2024
Saznajte višeKatarina Radivojević i Jelena Gavrilović kraljice modne piste, revija Irene Grahovac oduševila
Revija Irene Grahovac HAL9000 oduševila
17/04/2024
Saznajte višeMade in Italy: Modna revija inspirisana kraljicom Jelenom Savojskom
Modna revija inspirisana kraljicom Jelenom Savojskom
16/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)