Kao deo nove vizije razvoja “Tommi Hilfiger” ženske kolekcije, supermodel i zvezda socijalnih mreža Gigi Hadid, pokreće svoju prvu kapsula kolekciju koja uključuje odeću, obuću, aksesoar i mirisnu notu u saradnji sa poznatim dizajnerom.
Tomi Hilfiger najavljuje da će se međunarodno priznati supermodel pojaviti kao brend ambasador ženske kolekcije na početku jeseni 2016. godine.
Ekskluzivni ugovor predviđa udruživanje Hadidove sa Tomijem Hilfigerom u lansiranju njene prve kapsula kolekcije, kreirane u saradnji sa legendarnim američkim dizajnerom. Start promocije zakazan je za jesen 2016, a kapsula će imati žensku liniju, obuću i aksesoar, uključujući satove i naočare za sunce, ali i novu mirisnu notu, koji slave Hadidinu jedinstvenu viziju modernog stila u fuziji sa Hilfiger prepoznatljivim nasleđem “Classic American cool”.
- Poznajem Điđi i njenu porodicu godinama, i neverovatno je bilo gledati je kako izrasta u jednu od svetski najpoznatijih i najuticajnijih supermodela - izjavio je Tomi Hilfiger.
- Điđi se pojavljivala na našim modnim revijama i sada smo veoma uzbuđeni što nastavljamo saradnju sa njom kao novim zaštitnim licem za "Tommy Hilfiger" žensku kolekciju i parfem. Ona je prava definicija današnje "Tommy devojke" – njen magnetski privlačan personality zrači svetlošću i optimizmom, a njen stil je pun samopouzdanja, besprekoran i cool! - istakli su čelnici poznatog modnog brenda.
Poznatija kao “social supermodel”, Hadidova, je zaslužna za preoblikovanje modelinga u 21. veku, i prekrajanjem uloge supermodela u milenijumskoj kulturi. Kroz neverovatan domet svojih kanala društvenih medija, ona se povezuje sa fanovima širom sveta - više od 9,8 miliona samo na Instagramu - ponudivši im jedinstven iza scene uvid u njen životni stil, ustoličivši se kao ikona sila. Pojavljivala se na naslovnim stranicama prestižnih magazina i u muzičkim spotovima i televizijskim programima širom sveta.
- Nikad nisam ni pomišljala da će mi se obratiti neko sa ponudom da dizajniram kapsula kolekciju, tako da to što mi je Tommy Hilfiger ponudio saradnju još uvek izgleda kao san. Njegova kompanija je jedna od onih koje najviše volim i čiji sam fan celog života! Tomi je vrlo jednostavna osoba sa kojom je zabavno sarađivati! Divila sam se njegovom brendu, kampanjama i stilu dizajniranja. Mislim da naša kolekcija slavi iconu Tomijevog životnog stila i miksuje od svega po malo - hippie-chic, sporty - streetwear! - izjavila je Điđi.
Kampanja za kolekciju i mirisnu notu će početkom 2016. godine biti fotografisana u Njujorku. Biće plasirana zajedno sa globalnom sezonskom kampanjom brenda za mušku kolekciju sa Rafaelom Nadalom u glavnoj ulozi.
Pročitajte još
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu?
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu? Ako se to nikada niste zapitali, krajnje je vreme
04/12/2025
Saznajte višeBritish Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
British Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
03/12/2025
Saznajte višePet kombinacija koje će vas spasiti u decembru kada ne znate šta da obučete
Pet kombinacija koje će zimu učiniti više nego podnošljivom i trendi
01/12/2025
Saznajte višeKraljica reciklaže: Leticiji je ovo omiljeni zimski komad u garderoberu, nosi ga 14. put
Kraljica Leticija obožava ovaj komad garderobe
28/11/2025
Saznajte višeNajbolje haljine za doček 2026. godine, zasenićete sve
Najbolje haljine za doček 2026. godine. ne zna se koja je lepša
28/11/2025
Saznajte višePočinje BLACK FRIDAY runda u FASHION COMPANY prodavnicama u Srbiji
Najveća shopping groznica godine stiže u Srbiju – Black Friday runda u Fashion Company radnjama počinje u četvrtak, 27. novembra i trajaće do nedelje, 30. novembra.
27/11/2025
Saznajte više

Komentari (0)