Menjaju li avatari stvarne modele?

Menjaju li avatari stvarne modele?

Autor: | 29/12/2015

0

Nema toga što modni brendovi neće učiniti da privuku profit. Coach je za svoju kampanju angažovao psa Lejdi Gage, Keti Peri je snimila božićni džingl za H&M dok se saradnja Balmaina i H&M-a smatra jednom od najuspešnijih u modnojistoriji što se tiče (inteligentno promišljene) marketinške propagande koja je prouzrokovala neviđeno uzbuđenje među kupcima širom sveta.

Louis Vuitton je, izgleda otišao korak dalje targetirajući u svojoj novoj kampanji poprilično uzak skup kupaca - gejmere koji vole high end odeću. Kreativni direktor francuske modne kuće, Nikolas Gesger, je na svom Instagram profilu najavio kampanju rečima:

- Stvarnost i mašta postaju jedno.

Kao glavna  zvezda fotografija se tako našao jedan poprilično zgodan - avatar. Reč je o Lightning, ženskom liku iz video igre Final Fantasy, izmišljenoj devojci roze kose koja poprilično liči na japanski model Fernandi Li koja je nosila reviju Louis Vuittona za jesenju kolekciju, prenosi  fashion.hr.

To nije prvi puta da se moda spojila s video igrama: Pradini avatari su se našli na stranicama japanskog časopisa Arena Homme Plus dok je Džeremi Skot kreirao kolekciju inspirisanu Mario Brothers-ima i Nintendom. Ko zna? Možda smo na pragu nove modne revolucije?

A photo posted by ? (@nicolasghesquiere) on Dec 28, 2015 at 5:19am PST

Komentari (0)

Loading
hellomagazin.rs instagram/nicolasghesquiere

Pročitajte još