Pop princeza sa Barbadosa Rijana nedavno je ponovo oduševila odabranu publiku na zabavi koju je nemačka kompanija „Beiersdorft“ organizovala povodom sto godina postojanja njihovog najpoznatijeg brenda „nivea“. Ova ekskluzivna zabava, kojoj je prisustvovalo hiljadu zvanica, održana je na brodu „Nivea Blue Boat“, koji je isplovio iz luke u Hamburgu. Popularna pevačica je održala polučasovni koncert i zablistala u prelepoj dugačkoj haljini, dok su svi gosti uživali, slušajući hitove ove svetske zvezde. Na ovom glamuroznom događaju tamnoputa diva je premijerno prikazala i spot za numeru „California King Bed“ sa novog albuma „Loud“ koji je, za razliku od njenih prethodnih spotova, ovu zvezdu predstavio kao veoma senzualnu i romantičnu.
S obzirom na činjenicu da je Rijana jedna od najpopularnijih javnih ličnosti u svetu, kompanija „Beiersdorf“ odlučila je da sklopi saradnju sa ovom zvezdom koja će biti zaštitno lice brenda „nivea“, a njen najnoviji spot, koji je predstavila na rođendanskom krstarenju u Hamburgu, biće muzička podloga u video kampanji ove čuvene kreme. Međutim, saradnja između lepotice sa Barbadosa i prestižnog brenda neće se završiti na tome već su zaposleni u „Nivei“ pripremili i brojna iznenađenja za svoje kupce. Budući da gotovo ne postoji svetska zvezda koja ima više fanova na „Fejsbuku“ i drugim društvenim mrežama od Rijane, u video kampanjama za poznatog nemačkog kozmetičkog proizvođača kao muzička podloga biće korišćeni i ostali hitovi ove pop dive, čije postere i muzičke numere će narednih godinu dana korisnici pomade imati priliku da preuzimaju na zvaničnim sajtovima i drušvenim mrežama. Osim toga, ljubitelji ovog brenda u četrdeset zemalja širom sveta moći će da osvoje i karte za Rijanine koncerte u Americi i Evropi koje će ove godine održati u okviru svoje turneje „Loud“. Budući da je kompanija „Beiersdorf“ sponzor turneje atraktivne pevačice, svi njeni fanovi će preko različitih blogova imati priliku da prate šta se tačno dešava na njenim koncertima. Čitava kampanja smišljena je s ciljem da se ljubiteljima „Niveinih“ proizvoda približi njihova omiljena diva, a čelnici ovog brenda sigurni su da će na ovaj način privući i mnogo novih, mladih korisnika.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Knez na koncertu okupio pola Beograda, u prvom redu supruga Tatjana i ćerke
Nenad Knežević Knez održao solistički koncert u Sava centru
04/12/2025
Saznajte višeOn je najbolji drug Andrije Miloševića: Nije glumac, ali je u vezi sa njegovom koleginicom
Najbolji drug Andrije Miloševića je muzičar
04/12/2025
Saznajte višeSin Marije Šerifović proslavio 2. rođendan, žurka u znaku omiljenog crtaća
Sin Marije Šerifović proslavio 2. rođendan
04/12/2025
Saznajte višeIma 22 godine i neodoljivo podseća na slavnu majku: Sin Kejt Vinslet krenuo stopama roditelja
Sin Kejt Vinslet sa majkom u javnosti
04/12/2025
Saznajte višeĆerka Tamare Dragičević i Petra Benčine danas slavi 9. rođendan
Ćerka Tamare Dragičević i Petra Benčine slavi 9. rođendan
04/12/2025
Saznajte višeBila sam depresivna, verovala da je on pravi, Suzana Mančić: Omalovažavao me je, obolela sam...
Suzana Mančić u braku proživela je pravi pakao
04/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)