Pop princeza sa Barbadosa Rijana nedavno je ponovo oduševila odabranu publiku na zabavi koju je nemačka kompanija „Beiersdorft“ organizovala povodom sto godina postojanja njihovog najpoznatijeg brenda „nivea“. Ova ekskluzivna zabava, kojoj je prisustvovalo hiljadu zvanica, održana je na brodu „Nivea Blue Boat“, koji je isplovio iz luke u Hamburgu. Popularna pevačica je održala polučasovni koncert i zablistala u prelepoj dugačkoj haljini, dok su svi gosti uživali, slušajući hitove ove svetske zvezde. Na ovom glamuroznom događaju tamnoputa diva je premijerno prikazala i spot za numeru „California King Bed“ sa novog albuma „Loud“ koji je, za razliku od njenih prethodnih spotova, ovu zvezdu predstavio kao veoma senzualnu i romantičnu.
S obzirom na činjenicu da je Rijana jedna od najpopularnijih javnih ličnosti u svetu, kompanija „Beiersdorf“ odlučila je da sklopi saradnju sa ovom zvezdom koja će biti zaštitno lice brenda „nivea“, a njen najnoviji spot, koji je predstavila na rođendanskom krstarenju u Hamburgu, biće muzička podloga u video kampanji ove čuvene kreme. Međutim, saradnja između lepotice sa Barbadosa i prestižnog brenda neće se završiti na tome već su zaposleni u „Nivei“ pripremili i brojna iznenađenja za svoje kupce. Budući da gotovo ne postoji svetska zvezda koja ima više fanova na „Fejsbuku“ i drugim društvenim mrežama od Rijane, u video kampanjama za poznatog nemačkog kozmetičkog proizvođača kao muzička podloga biće korišćeni i ostali hitovi ove pop dive, čije postere i muzičke numere će narednih godinu dana korisnici pomade imati priliku da preuzimaju na zvaničnim sajtovima i drušvenim mrežama. Osim toga, ljubitelji ovog brenda u četrdeset zemalja širom sveta moći će da osvoje i karte za Rijanine koncerte u Americi i Evropi koje će ove godine održati u okviru svoje turneje „Loud“. Budući da je kompanija „Beiersdorf“ sponzor turneje atraktivne pevačice, svi njeni fanovi će preko različitih blogova imati priliku da prate šta se tačno dešava na njenim koncertima. Čitava kampanja smišljena je s ciljem da se ljubiteljima „Niveinih“ proizvoda približi njihova omiljena diva, a čelnici ovog brenda sigurni su da će na ovaj način privući i mnogo novih, mladih korisnika.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Stigle loše vesti iz Sevilje! Anastasija neutešna, Nemanja van sebe od bola
Zdravlje Nemanje Gudelja narušeno
23/04/2024
Saznajte višeDanas živi sa najboljim sportistom sveta, a dokle je dogurao bivši? Jelena pre Noleta bila sa njim
Bivši dečko Jelene Đoković danas drugi čovek
23/04/2024
Saznajte višePoslednju Ognjenovu fotografiju objavila nakon razvoda: Bojana tada otkrila istinu o odnosu
Bojana Janković nakon razvoda objavila sliku bivšeg muža
23/04/2024
Saznajte višeTamara Vučić otkrila kako savetuje supruga: Iskreno, čuje, ali ne prihvati odmah...
Tamara Vučić retko daje intervjue, ne priča često ni o privatnom životu, ali ovog puta napravila je izuzetak
23/04/2024
Saznajte višeStefanovo zdravlje uzdrmalo naciju: Sin Dejana Stankovića se konačno oglasio
Sin Dejana Stankovića se konačno oglasio
23/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)