Pop princeza sa Barbadosa Rijana nedavno je ponovo oduševila odabranu publiku na zabavi koju je nemačka kompanija „Beiersdorft“ organizovala povodom sto godina postojanja njihovog najpoznatijeg brenda „nivea“. Ova ekskluzivna zabava, kojoj je prisustvovalo hiljadu zvanica, održana je na brodu „Nivea Blue Boat“, koji je isplovio iz luke u Hamburgu. Popularna pevačica je održala polučasovni koncert i zablistala u prelepoj dugačkoj haljini, dok su svi gosti uživali, slušajući hitove ove svetske zvezde. Na ovom glamuroznom događaju tamnoputa diva je premijerno prikazala i spot za numeru „California King Bed“ sa novog albuma „Loud“ koji je, za razliku od njenih prethodnih spotova, ovu zvezdu predstavio kao veoma senzualnu i romantičnu.
S obzirom na činjenicu da je Rijana jedna od najpopularnijih javnih ličnosti u svetu, kompanija „Beiersdorf“ odlučila je da sklopi saradnju sa ovom zvezdom koja će biti zaštitno lice brenda „nivea“, a njen najnoviji spot, koji je predstavila na rođendanskom krstarenju u Hamburgu, biće muzička podloga u video kampanji ove čuvene kreme. Međutim, saradnja između lepotice sa Barbadosa i prestižnog brenda neće se završiti na tome već su zaposleni u „Nivei“ pripremili i brojna iznenađenja za svoje kupce. Budući da gotovo ne postoji svetska zvezda koja ima više fanova na „Fejsbuku“ i drugim društvenim mrežama od Rijane, u video kampanjama za poznatog nemačkog kozmetičkog proizvođača kao muzička podloga biće korišćeni i ostali hitovi ove pop dive, čije postere i muzičke numere će narednih godinu dana korisnici pomade imati priliku da preuzimaju na zvaničnim sajtovima i drušvenim mrežama. Osim toga, ljubitelji ovog brenda u četrdeset zemalja širom sveta moći će da osvoje i karte za Rijanine koncerte u Americi i Evropi koje će ove godine održati u okviru svoje turneje „Loud“. Budući da je kompanija „Beiersdorf“ sponzor turneje atraktivne pevačice, svi njeni fanovi će preko različitih blogova imati priliku da prate šta se tačno dešava na njenim koncertima. Čitava kampanja smišljena je s ciljem da se ljubiteljima „Niveinih“ proizvoda približi njihova omiljena diva, a čelnici ovog brenda sigurni su da će na ovaj način privući i mnogo novih, mladih korisnika.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Umro otac Tošeta Proeskog, sestra pevača oprostila se tužnom porukom
Umro otac Tošeta Proeskog
02/05/2024
Saznajte višeSa terase pogled seže do Kruševca: Kuća Žike Šarenice u rodnom selu je kao iz bajke
Kuća Žike Šarenice u rodnom selu čuva uspomene
02/05/2024
Saznajte višeSve je spremno za 7. maj, spisak zvanica je tu: Aca otkrio detalje, zna se ko će da svira na svadbi
Aleksandar Sofronijević se ženi doktorkom
02/05/2024
Saznajte višeBolna ispovest Kaje Žutić: Pokušala sam da imam decu, ali nije išlo, slikanje je zacelilo moju ranu
Katarina Žutić iskreno o borbi za potomstvo
01/05/2024
Saznajte višePosle 5 godina, rekao je KRAJ: Novak doneo neočekivanu odluku i ostao bez još jedne bliske osobe
Novak Đoković prekinuo saradnju sa kondicionim trenerom
01/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)