Zvezdano lice mode

Zvezdano lice mode

Autor: | 20/02/2015

0


Mada je najhladnije godišnje doba na vrhuncu, u modnim kućama širom sveta, zahvaljujući kampanjama za nove kolekcije, počelo je proleće. S njima stigla su i neka nova lica.


Švedski brend “H&M” obnovio je saradnje sa Dejvidom Bekamom, koji je za predstojeću sezonu odabrao omiljene komade iz kolekcije "Modern Essentials", fokusirane na jednostavnim majicama, pantalonama i sakoima. Kampanju "Modern Essentials selected by David Beckham" potpisuje režiser Mark Forster, a slavni fudbaler ponovo je dizajnirao i liniju donjeg veša. Obe kolekcije u prodaji će se naći od 5. marta.


Na vrućim vizualima za "Calvin Klein Jeans" i "Calvin Klein Underwear" Džastin Biber pozira sa zanosnom holandskom manekenkom Larom Stoun.
- "Calvin Klein" je legendarni brend, dugo već nosim njihove farmerke i donji veš, pa je snimanje kampanje na neki način bilo ostvarenje snova - izjavio je dvadesetogodišnji pevač.

Škotski producent i didžej Kelvin Haris debitovao je za modnu kuću "Giorgio Armani". Slobodan, mišićav i neodoljivog osmeha, najplaćenija dens zvezda snimila je kampanju za liniju naočara i satova.
- Kelvin je uistinu kosmopolitski orijentisan, dinamičan mladić, koji je u stanju da svojom muzikom i energijom privuče mase - zadovoljno je poručio dizajner Đorđo Armani.

U fokusu modne javnosti ponovo je Madona. Slavna pevačica četvrti je put rekla "da" Donateli Versaće, koja ne krije zadovoljstvo zbog ponovne saradnje:
- Madona je jedna od istinskih ikona brenda “Versace”. Oduševljena sam što je moja drugarica i najmoćnija umetnica naše lice za proleće 2015.


Prašinu je podigla i kampanja francuskog brenda "Balmain", a kako i ne bi kada su promoteri sveprisutni supružnici Kim Kardašijan i Kanje Vest. Pod sloganom "The Balmain Love", rijaliti zvezda i hip-hop mogul dočarali su svoj prisan odnos.


Italijanski dizajner Roberto Kavali poverenje je poklonio kontroverznoj reperki Niki Minaž, koja je zablistala u njegovim glamuroznim kreacijama.
- Niki je sve ono što bi moderna “Cavalli” žena trebalo da bude. Ovom kampanjom želeo sam da pošaljem snažnu poruku. Bila mi je potrebna senzualna žena svesna svog tela, koja se ne plaši da pokaže svoje obline i predstavlja ih kao svoje prednosti - objasnio je Kavali.


Prolećnu kampanju modne kuće "Givenchy" krasi holivudska glumica Džulija Roberts. Kreativni direktor brenda Rikardo Tiši želeo je da je predstavi na drugačiji način, pa je prepoznatljiv osmeh zamenjen nešto ozbiljnijim izgledom.

Piše: Nikola Golubović; Life Content
Foto: PR

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Pročitajte još