Always u kampanji za obrazovanje devojaka u Senegalu

Always u kampanji za obrazovanje devojaka u Senegalu

Autor: | 18/01/2013

0

Hiljadama mladih devojaka iz Senegala biće omogućeno da pohađaju program opismenjavanja, zahvaljujući uspešnom partnerstvu između Alawaysa, vodećeg brenda u ženskoj nezi i UNESCO-a. Sa zadovoljstvom pozivamo mlade devojke iz Srbije da se pridruže ovom pokretu kako bi doprinele poboljšanju sopstvenog, ali i života drugih. Cilj je da se prikupe sredstva kako bi 40.000 devojaka i žena iz Senegala naučile osnovno - da čitaju i pišu. Saradnja Alwaysa i UNESCO-a je nastala potpuno prirodno jer obe strane imaju isti cilj, a to je da dopinesu usavršavanju devojaka i žena.
Prema podacima iz 2010.godine, oko 66 miliona devojaka širom sveta nije završilo osnovnu školu, dok u Senegalu skoro četiri od deset devojaka odustane od školovanja pre završetka poslednjeg razreda osnovne škole, što govore podaci iz 2009. godine. Postoje ubedljivi dokazi da obrazovanje, a naročito pismenost, u mnogome zavisi od ekonomskih, društvenih i socijalnih faktora. Na primer, dete čija majka ume da čita, ima 50% više šansi da preživi petu godinu života, a jedna dodatna godina školovanja može povećati zaradu pojedinca čak i do 10%.

Always i UNESCO će zajednički podržati školovanje devojčica i mladih devojaka kroz celokupnu marketinšku kampanju orijentisanu ka ovom cilju, koja je započeta pilot projektom u Francuskoj 2011. Ove godine, 9 zemalja širom Evrope - Francuska, Danska, Finska, Norveška, Švesdka, Srbija, Bosna i Hercegovina, Bugarska i Rumunija, su se pridružile ovoj kampanji.
Nadamo se da ćemo ovaj pokret proširiti na ceo kontitnent, sa krajnjim ciljem obezbeđivanja časova opismenjavanja i matematike za 40.000 devojčica i žena u Senegalu.
Svako pakovanje Alwaysa sa znakom UNESCO-a, doniraće unapređenju obrazovanja mladih devojaka u Senegalu. Za svako pakovanje sa znakom UNESCO-a, Always će donirati $0.015 UNESCO-u za njihov program unapređenja obrazovanja devojaka u Senegalu. UNESCO je posvećen obrazovanju devojaka i žena, što je ključni faktor za promovisanje mira, kao i održivog razvoja.
Mlade žene žele priliku da žive život punim plućima. Kako većina mladih devojaka u nerazvijenim zemljama, a posebno u Senegalu, nemaju pristup osnovnom obrazovanju, one ni ne mogu da razviju veštine koje bi im omogućile da ispune svoje snove. Always je ponosan što obezbeđuje sredstva za ovako važan cilj.

Moć obrazovanja

- Godinu dana duže osnovno obrazovanje povećava prosečnu platu devojaka za 10 do 20%
- Godinu dana duže srednjoškolsko obrazovanje povećava prosečnu platu devojaka za 15 do 25%
- Devojke i žene 90% svojih prihoda troše na svoju porodicu
- HIV i Sida se dvostruko brže prenose među neobrazovanim i devojkama sa jako malo stečenog obrazovanja

Pismenost u Senegalu
- Senegal je smanjio ulaganja u obrazovanje 2009. što je rezultiralo velikim brojem dece van škole i bez odgovarajućih sredstava za učenje
- Manje od polovine (45%) devojaka u Senegalu je pismeno
- Deca koja potiču iz ruralnih delova Senegala imaju upola manje šanse da završe školu
- Očekivana dužina školovanja devojaka u Senegalu u 2010 je bila svega 8 godina, otprilike kada se očekuje da ove mlade devojke uđu u pubertet

O kompaniji P&G
P&G poboljšava živote oko 4,4 milijarde ljudi širom sveta sa svojim portfoliom pouzdanih kvalitetnih brendova. Kompanija uključuje liderske brendove kao što su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, i Ambi Pur®. Kompanija je prisutna u oko 80 zemalja, a P&G brendovi u više od 180 zemalja širom sveta. Molimo Vas da posetite sajt www.pg.com za najnovije vesti i više informacija o P&G brendovima .

O UNESCO-u
UNESCO je jedina agencija pri Ujedinjenim Nacijama sa mandatom da pokrije sve aspekte obrazovanja. Njen rad obuhvata edukativni razvoj od predškolskog obrazovanja, preko osnovnog, srednjeg i višeg, uključujući tehničko i zanatsko obrazovanje i trening, neformalno obrazovanje i učenje odraslih. UNESCO se zalaže za holističku i humanističku viziju kvalitetnog obrazovanja širom sveta, ostvarenje svačijeg prava na obrazovanje i verovanje da obrazovanje ima ključnu ulogu u ljudskom, društvenom i ekonomskom razvoju. Za više informacija, molimo Vas posetite: http://www.unesco.org/education

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi: always