Mala plava limena kutija još od 1925. godine sa ponosom nosi NIVEA ime, koje potrošači širom sveta vezuju za poverenje, bliskost i stručnost. Danas Beiersdorf AG uvod novi globalni dizajn koji za osnovu ima čuvenu plavu kutijicu. Novi dizajn dosledno prati već uspešan i slavan NIVEA brend i razvija proizvod koji će potrošači odmah prepoznati u širokoj paleti NIVEA proizvoda. Beiresdorf stalno radi na unapređenju NIVEA brenda, usredsređujući se na globalne vrednosti. Svakim danom ova kompanija upoznaje potrošače sa novim dizajnom za sve kategorije NIVEA proizvoda za negu tela i kože, koji se distribuiraju u više od 200 zemalja već od početka ove godine.
- NIVEA predstavlja sinonim za negu kože, za poverenje iza kvalitet koji konstantno pruža u skladu sa cenom proizvoda. Ovo su svakako vrednosti koje najviše cene naši potrošači širom sveta. Moramo biti sigurni da identitet našeg brenda uvek reflektuje ove vrednosti - objašnjava Ralph Gusko, izvršni član odbora za brendove i lance nabavki u Bieresdorfu.
- Oko dve trećine svih kupovina upravo se dešava dok su proizvodi na policama. Novi dizajn, sa visoko prepoznatljivim vrednostima, olakšaće potrošačima širom sveta da pronađu NIVEA proizvode koje traže. Dizajn, počev od pakovanja proizvoda, do prodaje i reklamiranja, povećava identifikaciju potrošača sa brendom ohrabrujući ih da probaju i proizvode iz drugih kategorija - nastavlja Gusko.
Međunarodno priznat industrijski dizajner Yves Béhar, iz svog projektnog studija u San Francisku, pridružio se timu dizajnera u Beiersdorfu, kako bi zajedno kreirali jedan novi, jedinstven i inovativan dizajnerski jezik koji će otelotvoriti sve vrednosti brenda NIVEA. Legendarna plava NIVEA limena kutijica za kremu nije bila samo osnova novog dizajna,već i velika inspiracija dizajnerima. Upravo je njen izgled iskorišćen kao osnova za novi izgled logotipa: zadržan je krug kao oblik pakovanja i iskorišćen kao deo novog logotipa, dok je originalna plava boja izmenjena u neznatno svetliju nijansu. Okrugli poklopac, koji se smeši potrošačima sa implementiranim NIVEA znakom, veoma je sličan nekadašnjoj plavoj limenoj kutijici, a potrošači još efikasnije mogu da identifikuju bilo koji NIVEA proizvod na rafovima.
- Za razliku od drugih proizvoda za negu kože, NIVEA nije usmerena na specifične kulture, pol ili starosne grupe. Ovaj projektni zadatak me najviše privukao zbog ogromnog emotivnog potencijala koji brend NIVEA nosi u svom imenu čitav jedan vek - nastavlja Béhar.
Prvi testovi sprovedeni među potrošačima, potvrđuju da trud dizajnerskog tima nije bio uzaludan. Potrošači, naročito oni iz zemalja čija su tržišta u ekspanziji, kao što su zemlje Azije i Južne Amerike, ocenjuju novi dizajn kao veoma dobar.
Pročitajte još
Srebrna krila obojila Beograd nostalgijom: Vlado Kalember oduševio, publika dva sata na nogama
Sinoć je u MTS dvorani Vlado Kalember sa Srebrnim krilima i specijalnim gostima održao koncert koji nikoga nije ostavio ravnodušnim
05/12/2025
Saznajte višeVesna Zmijanac primljena u Urgentni centar
Vesna Zmijanac primljena u Urgentni centar, nakon što su primećene promene na EKG-u
05/12/2025
Saznajte višeSestre Gobović objavile singl „Olivera“, uvod u album „Trag večnosti“
Sestre Gobović predstavile su numeru „Olivera“, objavljenu pod okriljem PGP RTS, kroz koju ispisuju poetsku i muzičku posvetu istorijskoj junakinji, najavljujući album „Trag večnosti“
05/12/2025
Saznajte višeUdala se Kim Katral (69), mladoženja mlađi 14 godina
Udala se Kim Katral za 14 godina mlađeg inženjera
05/12/2025
Saznajte višeBogdan Diklić presekao, rastanak je bio neminovan
Bogdan Diklić napustio KK Partizan
05/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)