Poznati teniser Janko Tipsarević postao je zaštitno lice linije donjeg veša „Extreme intimo”, a fanovi drugog reketa Srbije imaće priliku da vide fotografije tenisera koje je napravila Milena Rakočević.
Nakon reklame za paštetu „Milica” i kampanje koju je radio za Metals banku, trinaesti po redu najbolji teniser sveta odlučio je da uradi nešto smelije, kao što je kampanja za donji veš.
Do nedavno glavni promoteri brenda donjeg rublja za muškarce i devojke bili su pevačica Nataša Bekvalac i njen bivši suprug Danilo Ikodinović.
Pročitajte još
Udala se Kim Katral (69), mladoženja mlađi 14 godina
Udala se Kim Katral za 14 godina mlađeg inženjera
05/12/2025
Saznajte višeBogdan Diklić presekao, rastanak je bio neminovan
Bogdan Diklić napustio KK Partizan
05/12/2025
Saznajte višeKnez na koncertu okupio pola Beograda, u prvom redu supruga Tatjana i ćerke
Nenad Knežević Knez održao solistički koncert u Sava centru
04/12/2025
Saznajte višeOn je najbolji drug Andrije Miloševića: Nije glumac, ali je u vezi sa njegovom koleginicom
Najbolji drug Andrije Miloševića je muzičar
04/12/2025
Saznajte višeSin Marije Šerifović proslavio 2. rođendan, žurka u znaku omiljenog crtaća
Sin Marije Šerifović proslavio 2. rođendan
04/12/2025
Saznajte više

Komentari (0)