Kraljica popa Madona kreiraće kolekciju odeće nazvanu "Truth or Dare". Madona se novim odevnim kreacijama okreće starijoj publici, a ciljna grupa su joj žene između 27 i 50 godina. Brend sa Madoninim imenom na tržištu će se naći početkom sledeće godine. Nakon parfema, pojaviće se cipele, torbice i donji veš sa potpisom pop dive.
Iako su joj i ranije sugerisali da napravi svoj brend, Madona veruje da joj je tek sada uspelo da prenese vlastitu srž u kreacije.
- Mnogo su mi puta prilazili sa idejom da napravim svoj brend, a sada je pravo vreme za takav potez - tvrdi kraljica popa.
Pročitajte još
Veliki petak u domovima poznatih: Pogledajte kako su zvezde ofarbale jaja, čija su najlepša?
Veliki petak u domovima poznatih
03/05/2024
Saznajte višeVeliki petak u domu Nataše Bekvalac: Kad vidite ko je zadužen za ukrašavanje jaja, istopićete se
Nataša Bekvalac ofarbala jaja za Uskrs
03/05/2024
Saznajte višePorodica ponovo na okupu: Kaća Grujić blista u zagrljaju muža, ćerka Katja najsrećnija
Katarina Grujić otputovala kod muža u Atinu
03/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)