Kraljica popa Madona kreiraće kolekciju odeće nazvanu "Truth or Dare". Madona se novim odevnim kreacijama okreće starijoj publici, a ciljna grupa su joj žene između 27 i 50 godina. Brend sa Madoninim imenom na tržištu će se naći početkom sledeće godine. Nakon parfema, pojaviće se cipele, torbice i donji veš sa potpisom pop dive.
Iako su joj i ranije sugerisali da napravi svoj brend, Madona veruje da joj je tek sada uspelo da prenese vlastitu srž u kreacije.
- Mnogo su mi puta prilazili sa idejom da napravim svoj brend, a sada je pravo vreme za takav potez - tvrdi kraljica popa.
Pročitajte još
Toni Bijelić jasan, objavio zajedničku sliku: Ovo je moja jedina devojka!
Toni Bijelić priznao kome je poklonio srce
18/05/2024
Saznajte višeDanas je drugi čovek: Bejbi Lazanja imao 107 kilograma, ne biste ga prepoznali na starim slikama
Bejbi Lazanja otkriva kako je smršao
17/05/2024
Saznajte višeDve godine od smrti Igora Starovića: Ludo je voleo Draganu Katić, pogledajte jedinu sačuvanu sliku
Igor Starović ludo voleo voditeljku Draganu Katić
17/05/2024
Saznajte višeNataša Ninković hitno primljena u Urgentni: Evo u kakvom je stanju proslavljena glumica
Nataša Ninković završila u Urgentnom centru
17/05/2024
Saznajte višeNjegove slike nećete naći na Instagramu: Muž Jelene Kostov je zgodni žandarm
Muž Jelene Kostov ne voli da se eksponira u javnosti
17/05/2024
Saznajte više
Komentari (0)