Zategnite zadnjicu, stomak i noge dok se sunčate na plaži

plaza

Kao zamenu za sprave iz teretane, možete iskoristiti stenu, mol ili vez za barke i tako vežbati jogu, istezanje, sklekove.

Ako volite aktivnosti i na odmoru i ne obazirete se na radoznale promatrače, na plaži isprobajte vežbe pomoću kojih možete očuvati dobru formu.

Najbolje vreme za trening je u zoru ili kasno popodne. Oba će (posebno onaj jutarnji) ubrzati metabolizam, razbuditi telo i očistiti um. Program čine osnovne vežbe snage koje se izvode u fitnes centrima, s tim što ćete strunjaču, klupicu i loptu zameniti molom, stenom i plažom.

Jedino što vam treba su visoke stene ili zid. Ako ste srećnici koji mogu vežbati pored mora, svakako je bolje da ste u hladu, gde je dobra cirkulacija vetra. Bitno je da svaku vežbu izvodite barem deset ponavljanja. Obratite pažnju i na hidrataciju, dovoljan unos vode koja, osim što utiče na znojenje, utiče i na krvni pritisak.

Ovo su vežbe koje će vam pomoći da održite savršenu liniju tokom vrelih letnjih dana:

Trening za stomak
Legnite na leđa i savijte noge. Izdahnite i primaknite donji deo leđa podlozi. Dignite noge i opružite ih. U početnoj poziciji noge su pod uglom od 90 stepeni. Na izdah, jednu nogu primičete podlozi, zadržavajući poziciju donjeg dela leđa. Na udah vratite nogu u početnu poziciju i novim izdahom ponovite isto sa drugom nogom.

Sklekovi na steni
Stojeći se oslonite na stenu rukama. Stisnite stomak i zadnjicu. Udahom zategnite ruke u laktovima, a snažnim izdahom ih ispružite, zadržavajući ravnu liniju tela.

Vežbe za zadnjicu
Kleknite i postavite dlanove pod ramena. Stisnite trbušne mišiće i pazite da ne propadnete u donjem delu leđa i ramenima. Opružite nogu i malo je dignite u vazduh. Na izdah podignite nogu do linije tela, a udahom je vratite u početnu poziciju.

Lepota&ZdravljeGuliver/Thinkstock

Više o temama: