Zaboravite nesanicu: Jedostavni trikovi koji će pomoći da lakše zaspite

Povezane vesti

Direktor Centra za istraživanje spavanja Džejson Elis podelio je nekoliko jednostavnih trikova kako da lakše zaspite.

1. Dva sata pre odlaska u krevet, izdvojite 45 minuta i napišite sutrašnje važne zadatke. Složite listu najhitnijih stvari koje morate da uradite. Kada to završite, nećete se buditi tokom noći i brinuti da li ste nešto zaboravili.

2. Napravite i popis “šta sam uradio kako bi se pripremio za sutra”. Na primer: možda sutra na poslu držite prezentaciju pa ste je pročitali nekoliko puta kako biste bili sigurni da nema grešaka. Ili ste možda izabrali recept za sutrašnju večeru i izvadili sastojke iz zamrzivača.

3. Na poseban papir zapišite stvari koje ste postigli taj dan. Budite blagi prema sebi i velikodušni s pohvalama. To će vam dati vetar u leđa i šalje jasnu poruku vašem mozgu šta se sve uspeli da uradite, bez obzira na nesanicu.

4. Napišite nekoliko redova o tome kako vam je prošao dan. Ako to uradite, nećete ležati u krevetu i razmišljati o događajima koji su prošli. Mozgu će onda noću biti mnogo teže da pronađe nešto o čemu treba da brine.

Ostale vesti iz rubrike