U šest koraka do povišice: Poslodavci najviše cene ove osobine

Poslodavci najviše cene

Poslodavci najviše cene tačno određene osobine kod zaposlenih, i na taj način svrstavaju ih u šest različitih tipova ličnosti

Verovali ili ne, postoji šest tipova ličnosti koji teže dolaze do povišice, zbog činjenice da njihov karakter smeta šefovima. Iako biste pomislili da bi povišica ili unapređenje trebalo da budu vezani samo za dostignuća u profesiji, to često nije tačno kada se radi u kolektivu, pa nadređeni često u obzir uzimaju i karakter, piše “Biznis insajder” prenosi “Mondo”.

Evo kojih šest tipova ličnosti teže dobijaju povišicu, i saveta kako da ne budete među njima!

Previše priče

Šefovi ne vole kada se pauze (ili radno vreme) koriste za konstantno pričanje o različitim temama, a posebno ih nervira ogovaranje drugih kolega.

Uradite ovo – budite jasni, odmereni i trudite se da pričate o poslu, kada je vreme za posao.

Zaposleni u ovim profesijama se najčešće razvode

Poslodavci najviše cene

Ulizivanje

Ne bi trebalo na sebe, bez pogovora, da preuzimate previše posla, samo da biste udovoljili nadređenima i pokazali im da “možete sve”. “Biznis insajder” prenosi da je razlog za to jednostavan – u jednom trenutku, kolege će vas rado zatrpati svojim poslom, i objektivno nećete moći sve da postignete. Vaš entuzijazam tako će se pretvoriti samo u ulizivanje i ponudu da radite sve, a vaš učinak neće biti dobar.

Uradite ovo – pokažite da zadatke koji su vam dodeljeni radite ispravno i na vreme, i to će biti primećeno.

Poslodavci najviše cene

Negativnost

Radnici koji retko imaju lepu reč za druge kolege, i koji odbijaju savete ili se mršte na kritike, ostavljaju utisak nezainteresovanosti i “teških” ljudi, zbog čega će ih šefovi zaobići kada je vreme za povišice.

Uradite ovo – saslušajte kada vam pričaju, i pokažite da ste usvojili konstruktivne kritike.

Kukanje

Odgovornost je veoma poželjna osobina kod zaposlenih, pa poslodavci neće biti impresionirani ako stalno krivite druge i ne preuzimate odgovornost za svoje greške. “Uloga” žrtve ne stoji nikome, i nije put do napredovanja na poslu.

Uradite ovo – pokažite da ste sposobni i odgovorni, čak i ako vam se dogodi neka greška. Odmah preuzmite odgovornost i nadređenima objasnite kako ćete je ispraviti u najkraćem roku.

Pravljenje besnih scena

Verovatno nije potrebno da vam posebno objašnjavamo? Neko ko se u kolektivu prepušta emocijama, besni ili podiže glas, neće biti prvi na spisku za nagrade.

Uradite ovo – ponašajte se pristojno, odrasli ste!

Poslodavci najviše cene

“Pametovanje”

Svestrani radnici, koji imaju širok spektar znanja i veština, uvek su poželjni. Ali, kao ni u školi, ni na poslu nije poželjno da stalno budete onaj ili ona koji ispravlja druge. Često vas neće saslušati, pa će zvučati kao da se samo “busate u grudi” da ste bolji i pametniji. Na taj način se ne stiče poštovanje okoline, pa ni nadređenih.

Uradite ovo – ako postoji neko s kim radite, a ko stalno greši, sedite s njim i pokažite mu na primeru kako bi nešto trebalo uraditi. Bolje će razumeti, a vi nećete biti neko ko samo priča i kritikuje, već neko ko brine o ostalima i pomaže im da budu što bolji.

hellomagazin.rsguliver/getty

Više o temama: