Uz prisustvo odabranih predstavnika influensera, medija i vlasnika Kérastase frizerskih salona - kojima je zajedničko uspešno vođenje brendova na društvenim mrežama, juče je predstavljena nova Nutritive linija, vodećeg svetskog luskuznog profesionalnog brenda za negu kose - Kérastase. Ova linija svojom inovacijom nastavlja misiju stvaranja istinske nege kose za sve odgovarajući na potrebe nove generacije žena, inspirišući ih da slede svoje snove.
Promo
ŽENE DANAŠNJICE ŽUDE ZA NEGOVANOM KOSOM, OD KORENA DO VRHOVA
Suvoća kose je trenutno jedan od tri najčešća problema kose na svetu, a drugi u našem regionu, dok su na prvom mestu ispucali krajevi – koji su takođe posledica dehidriranosti kose. Žene žele kosu zdravijeg izgleda koja je negovana u svakoj fazi – od prijatnog, hidriranog temena do glatkih, neispucalih vrhova. Za brend Kérastase, ta ideja nije novost. Izvorni asortiman Nutritive linije predstavljen je 1984. i od tada uživa neprekidan uspeh kao jedna od najpoznatijih linija ovog brenda, a s obzirom na to da je jedinstven i postojan spoj nauke i luksuza u srcu brenda Kérastase, linija je unapređena tako da odgovara na sve potrebe žena.
Promo
Nova Nutritive linija sadrži 10 proizvoda namenjenih nezi suve kose, a rutinu čini kupka, nega ili maska, proizvodi za zaštitu od toplote, serum za dehidrirani skalp, serum za suve krajeve kao i noćni serum za hidrataciju dužina. Osnova svakog proizvoda ovog brenda je u nauci, te tako i sadržaj nove linije čine proteini prirodnog porekla i niacinamid – popularan sastojak za negu kože koji pomaže ojačavanju barijere vlakna kose. Rezultati nakon korišćenja Nutritive rutine su +85 % intenzivne nege*, +58 % dugotrajne mekoće**, +85 % sjaja***, +23 % hidracije skalpa**** i –62 % ispucalih krajeva*****.
Promo
NEGUJ SVOJE SNOVE
Brend Kerastase nastoji da postiče samopouzdanje svih žena, kako bi se osećale spremno da uz negovanu kosu budu nezaustavljive u cilju ostvarivanja svojih snova. Zato, poruka ovog događaja je #Negujsvojesnove, koja govori o tome koliko je negovana kosa važna kada je reč o samopouzdanju koje je neophodno kako bi ostvarili svoje snove. Kérastase Nutritive linija pruža negu koja je inspiracija na putu sanjanja i ostvarivanja velikih snova.
Promo
A kako bi inspirisali i osnažili i druge na tom putu, najbrži kanal komunikacije danas su društvene mreže, te su se među zvanicama našle brojne uticajne ličnosti u ovoj oblasti: glumica Jelena Gavrilović, manekenka Danijela Dimitrovska, voditeljka Nađa Kljajić, influenserke Ena Luna, Anastasija Đurić, Teodora Miljković, Nataša Pejašinović, Iva Jeremić, Nađa Popivoda, Tatjana Bosanac, Aleksandra Golijan, Tijana Popović, i mnogi drugi, kao i predstavnici lifestyle medijskih kuća i Kerastase frizerskih salona koji su posvećeni vođenjem svojih društvenih mreža.
Promo
Promo
Gosti su uživali u opuštajućem letnjem koktel matineu, na kome se za DJ pultom našla poznata Blair Lea, a za luskuzni make up na licu mesta u bojama nove Nutritive linije bio je zadužen čuveni brend Lancome, koji pored brenda Kérastase takođe pripada kompaniji L'Oréal, a čija je i Idole franšiza parfema upotpunila luksuzni doživljaj.
Pročitajte još
Ove "otrovne strele“ danas izbacite iz spavaće sobe, ogledalo odmah
Feng šui saveti za spavaću sobu koje ćete odmah primeniti
14/12/2025
Saznajte višeOmiljeni parfem Aleksandre Radović nosi dozu svežine, dami od stila baš takav i pristaje
Omiljeni parfem Aleksandre Radović nosi dozu svežine
13/12/2025
Saznajte višeZa sreću i blagostanje pre Nove godine u kuću unesite ovih 7 stvari
Feng šui pravila za sreću u Novoj godini su...
11/12/2025
Saznajte višeKatalog prazničnih želja: Usrećite najdraže – Započnite godinu uz Lilly!
Lilly katalog 2025
10/12/2025
Saznajte višeOlimpijski centar „Jahorina“ i Skijališta Srbije potpisali sporazum o saradnji
10/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)