
Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.
A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:
- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).
Pročitajte još
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu?
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu? Ako se to nikada niste zapitali, krajnje je vreme
04/12/2025
Saznajte višeBritish Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
British Fashion Awards 2025: Naša Roksanda Ilinčić oduševila
03/12/2025
Saznajte višePet kombinacija koje će vas spasiti u decembru kada ne znate šta da obučete
Pet kombinacija koje će zimu učiniti više nego podnošljivom i trendi
01/12/2025
Saznajte višeKraljica reciklaže: Leticiji je ovo omiljeni zimski komad u garderoberu, nosi ga 14. put
Kraljica Leticija obožava ovaj komad garderobe
28/11/2025
Saznajte višeNajbolje haljine za doček 2026. godine, zasenićete sve
Najbolje haljine za doček 2026. godine. ne zna se koja je lepša
28/11/2025
Saznajte višePočinje BLACK FRIDAY runda u FASHION COMPANY prodavnicama u Srbiji
Najveća shopping groznica godine stiže u Srbiju – Black Friday runda u Fashion Company radnjama počinje u četvrtak, 27. novembra i trajaće do nedelje, 30. novembra.
27/11/2025
Saznajte više
Komentari (0)