
Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.
A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:
- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).
Pročitajte još
Novogodišnje haljine za plus sajz žene, kilogrami se tope u njima
Novogodišnje haljine za plus sajz žene, modeli koji osvajaju na prvi pogled
12/12/2025
Saznajte višePoznati modni dizajner Bata Spasojević večeras je u hotelu Hyatt Regency Belgrade predstavio domaćoj publici novu kolekciju "Follow Your Heart II"
10/12/2025
Saznajte višeKako se obući za slavu? Ašok Murti zna odgovor, ovo je “ne, nikako”
Ašok Murti predlaže dres kod za slavu
09/12/2025
Saznajte višeModna ispovest Bate Spasojevića: Novu kolekciju pravio sam iz srca, za jednu posebnu ženu
Revija Bate Spasojevića u hotelu Hyatt Regency Belgrade
08/12/2025
Saznajte višeZašto nosimo šljokice za Novu godinu?
Zašto nosimo šljokice za Novu godinu? Ako se to nikada niste zapitali, krajnje je vreme
04/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)