Šarliz Teron začarala kameru Pitera Lindberga u novoj kampanji za “J'Adore Dior”

Šarliz Teron začarala kameru Pitera Lindberga u novoj kampanji za “J'Adore Dior”

Autor: | 15/10/2015

0


Prelepa Šarliz Teron još jednom je “pozajmila” svoje “telo od milijardu dolara” čuvenoj kući “Dior” za novu kampanju parfema “J'Adore”, čije je zaštitno lice već nekoliko godina. Oskarovka je u zlatnoj haljini ovog brenda ponovo prošetala ispred objektiva slavnog Pitera Lindberga, koji je otkrio svojim pratiocima na Fejsbuku kako je izgledalo noćno snimanje na ulicama Pariza.

A za Šarliz je malo reći da je zanosna, slažu se čelnici čuvene francuske kuće. Zato su ovu kampanju i nazvali “Gold” – zlatna. Na novim fotografijama vidimo njeno savršeno lice, ali i siluetu u polumraku dok hoda mokrim avenijama i govori:

- U novom svetu je sve moguće. Budućnost je svetla, budućnost je zlatna, budućnost je – žena. Prošlost može biti lepa, ali to je samo sećanje, ne i mesto za život. Stvorite sopstvenu priču, sada je pravo vreme za to. I idite prema svetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (j'adore Dior).

Komentari (0)

Loading
Snežana Ilić Dior, Facebook

Pročitajte još

Najnovije vesti