Neda Ukraden sa prijateljicama se brodom iz Poreča uputila u Veneciju, gde se fantastično provela

Autor: | 13/11/2010

Popularna pevačica Neda Ukraden ne prestaje sa koncertnim aktivnostima, od kako je objavila novi album „Da se nađemo na pola puta“. Budući da je CD objavljen u četiri države, Neda ne prestaje da ga promoviše, tako da gotovo svakodnevno gostuje na radio-stanicama i televizijama po celoj nekadašnjoj državi. Za magazin „Hello!“ harizmatična pevačica kaže da od obaveza i posla nije stigla da ode na odmor, jer je imala radno leto.
- Stigla sam samo dva puta nakratko da posetim svoju kuću u Boki. Nisam uspela da se organizujem da odem na pravo putovanje, i da sebi obezbedim kvalitetan odmor, već sam sa prijateljicama posetila Veneciju, gde smo boravile nekoliko dana - kaže na početku razgovora pevačica.
Neda se u najromantičniji grad na svet uputila brodom „Prince of Venice“, kojim je doplovila iz Poreča, posle turneje po Istri u Hrvatskoj.
- To je brod sa neverovatnom posadom i ljubaznim osobljem. U Veneciju sam putovala sa prijateljicom, kod koje sam boravila nekoliko dana, u njenoj kući u Novom Vinodolskom, i sa drugaricom iz Zagreba. Bile smo zabavan trio. Na brodu smo imale fantastičan tretman, kao VIP ličnosti, imale smo mogućnost da budemo u kapetanskom delu broda, a nisu nam dozvolili ni da bilo šta platimo. Bila sam iznenađena kada su nam dodelili vodiča po Veneciji, koji nas je upoznao sa istorijom i kulturnim znamenitostima ovog čuvenog grada na vodi.

Na legendarnu pevačicu utisak je ostavila skoro svaka građevina u „gradu mostova i maski“:
- Sve mi je prelepo, šta god da sam videla, a čuvena crkva Svetog Marka najviše. Uživala sam u vožnji gondolom po kanalima. Gde god da sam pogledala, sve mi je bilo fascinantno. Uvek je mnogo poznatih ličnosti u Veneciji, a posebno kada se održava čuveni filmski festival. Zato ne čudi što je ovaj grad jedna od omiljenih destinacija svetskih zvezda. Imale smo sreću da je tokom našeg boravka bilo lepo i sunčano vreme. Za uspomenu sam uzela venecijansku masku i ogrlicu od murano stakla, kao lepe suvenire iz ovog grada. Kupila sam takođe divne „fendi“ cipele, jer tamo ima odličih dizajnerskih radnji. Tražila sam „Dior“ tašnu, koju sam videla u modnom magazinu, ali je nisam našla.
Dobitnica osam „Oskara popularnosti“ uživala je u čarima italijanske kuhinje, ali je nisu zaobišle paprene cene u samom centru.
- Fascinantno mi je bilo da popijemo espreso u čuvenom „Florian“ kafeu, na trgu Svetog Marka, gde kafa košta dvadeset pet evra. To je jedan od najstarijih kafea u Veneciji, a posebno je ugodno u bašti na popodnevnom suncu slušati njihov kamerni orkestar, koji izvodi poznate melodije klasične muzike. Obedovale smo specijalitete italijanske kuhinje po venecijanskim restoranima, a birale smo ih prema preporuci. Dugo ću pamtiti naš ženski provod i obilazak ovog magičnog grada.