Jana Milić: Prva poseta rođenoj sestri u Kanadi

Autor: | 19/12/2010

Mlada glumica Jana Milić, zvezda brojnih domaćih, ali i inostranih serija i filmova, nedavno je prvi put posetila rođenu sestru Anu koja već četiri godine živi i radi u Montrealu. Zavodljiva glumica priznaje da je, iako se neizmerno uželela svoje sestre, bila dodatno uzbuđena jer je tom prilikom trebalo prvi put da vidi svog sestrića, dvogodišnjeg Antona.
- Moja sestra Ana živi u Montrealu već četiri godine. Ima dvojicu predivnih sinova, šestogodišnjeg Pavla i dvogodišnjeg Antona. Nažalost, do sada nisam bila u prilici da je posetim. Ona je nedavno bila kod mene u Beogradu, kratko i bez dece - ističe glavna junakinja filma „Đavolja varoš“ i dodaje da je naročito bio dirljiv trenutak kada je prvi put ugledala sestrića Antona.
- On je pre dve godine rođen u Montrealu i nikada ga nisam videla. Kad sam sletela, sestra i ja otišle smo pravo u vrtić po njega. Čim sam ga videla, samo sam zaplakala i dugo ga grlila. Nije što je naš, ali ima najslađi i najplemenitiji osmeh na svetu - ističe Jana i već sada sa setom se priseća vremena koje je tamo provela.
- To je bilo petnaestak dana, najslađih i najlepših u mom životu. Da mi je neko rekao da ću da ustajem u šest ujutru i spavam od devet uveče, ne bih verovala. Vodila sam Antona u vrtić, Pavla u školu, a ustajala tako rano jer je Pavle insistirao da spava u tetkinoj sobi. I pošto je hiperaktivan, već se od pola šest ušunja u moj krevet i zatvori mi nos. Surovo buđenje, zar ne, ali kad ga pogledam, on kaže: “Volim te”, šta dalje reći - potresno izjavljuje zgodna glumica i dodaje da su njeni sestrići plakali po njenom odlasku.
- Obojica su plakala, bolje reći svi smo plakali. Bilo mi je potresno kad me je Anin stariji sin pitao da ostanem sa njima zauvek. Porodica je nešto najvažnije i trenuci sa njima su mi dragoceni. Teško mi je što žive tako daleko. Mnogo mi nedostaju. Svi su me ispratili na aerodrom - kaže atraktivna brineta i dodaje da je u svakom minuti provedenom sa njima istinski uživala.
Na Janu Milić Montreal je ostavio poseban utisak.
- Montreal je otvoren grad, pun raznovrsnosti i tolerancije. Bazilika “Notr-Dam” u starom Montrealu, oratorijum “Sent-Džosef”, srpska crkva “Sveta Trojica” pored “Vestmaunt” parka, prosto su me očarali. Stari Montreal je fascinantan sa ulicama koje su popločane kaldrmom. U staroj luci prepunoj usidrenih brodova, čuveni cirkus “Solei” razapne ogroman šator i ima svoju prvu predstavu pre nego što započne svetsku turu. Oni su svetska atrakcija, nastupaju redovno u Las Vegasu - ističe popularna umetnica.
- Moja sestra koja radi u „McGillu“, najpoznatijem i najprestižnijem univerzitet u Severnoj Americi, živi u kraju koji se zove “Little Italy” u ulici St. Laurent, gde su načičkani italijanski kafei i restorani. Najbolji kapućino u gradu sam pila u kafeu “Italia” gde stariji Italijani gledaju fudbal, jedu sendviče sa pršutom i rukolom - kroz osmeh priča Jana.
- Posetile smo jedan od najboljih svetskih džez barova, “House of Jazz” i “Upstairs Jazz Bar”, i sjajno se provele - završava poznata glumica i ističe da je njena poseta Montrealu učvrstila njen odnos sa sestrom.
- Ana i ja smo i ranije bile bliske jer, naravno, imamo samo jedna drugu. Ipak mislim da je ova poseta dodatno učvrstila naš odnos. Ne mogu da budem sebična i da kažem da mi je krivo što ne živi u Srbiji, trudim se da na te stvari gledam drugačije. Ona je  obrazovana i sposobna žena, dobra majka i sestra, našla je svoj put u Montrealu, radi na prestižnom koledžu i njena deca su bezbrižna. Meni je to dovoljno. Planiramo da se vidimo na leto - završava Jana Milić i dodaje da je uskoro očekuje nastavak snimanja u Zagrebu, kao i jedan veliki projekat u kome joj je namenjena glavna uloga.