Saša Kovačević: Priželjkuje inostranu karijeru

Saša Kovačević: Priželjkuje inostranu karijeru

Autor: | 17/03/2014

0

Ako se po broju pregleda pesama na „Jutjubu“, fanova na društvenim mrežama i devojaka na nastupima meri popularnost, Saša Kovačević je neprikosnoveni Don Žuan domaće estrade. Mladi pop pevač gde god da nastupa puni klubove i dvorane, a iz publike ga bodre isključivo pripadnice lepšeg pola. Ako i zaluta neki muškarac, taj je sigurno dopratio lepšu polovinu na koncert njenog idola. Njemu više neće pasti na pamet da kroči tamo gde caruju ženski uzdasi i vriska za pop zvezdom u usponu.

- Bez žena ne znam šta bih radio - kaže Saša Kovačević.

- Zbog njih postojim i zahvalan sam što su uz mene od početka karijere. Ništa mi ne smeta, čak mi je simpatično kada mi upute nepristojne ponude na nastupima. Zahvalan sam mojoj devojci jer se uspešno bori sa tim, zato što ženska publika unosi dozu nepoverenja. Nadam se da će se s vremenom navići. Nije lako, ali poverenjem se sve može postići.

Fanove ste zaintrigirali scenom u novom spotu za pesmu „Branim“, popevši se na ivicu mosta Đurđevica na Tari?

- Bila je to luda avantura za koju sam morao dobro da se pripremim. Sa mnom su na Taru pošli profesionalni kaskaderi, koji su me vezali za čvrste stubove sajlama debljine manje od prsta. To je prizor na visini od 180 metara učinilo još jezivijim. Mada su me ubeđivali da one mogu da drže teret od tonu i po, trebalo mi je desetak minuta da se odvažim i popnem na most. Čak sam pomišljao i da odustanem, ali shvatio sam da je hrabrost u dobroj pripremi. Posle trećeg puta, opustio sam se i uživao u polučasovnom adrenalinu.

Sada možete da skačite bandžijem?

- Obožavam rolerkoster, adrenalin koji on podstiče, ali teško da ću se odvažiti na egzibicionizam sa bandžijem.

Navikli ste publiku da za svaku novu pesmu snimite spot. Da li se to isplati u današnje vreme?

- Zbog toga sam odlučio za radim singlove a ne album, kako bih se svakom dovoljno posvetio i ispratio ga spotom. Skup je to posao, ali volim da ulažem u njih jer smatram da su najbolji vid prezentacije. Čak i prosečni video-klip zahteva pristojan budžet kojim morate da podmirite režisera, direktora fotografije, iznajmljivanje kamere i lokacije. Na ekranizaciji pesme „Slučajno“ radilo je rekordnih 65 ljudi, koje smo morali da prevezemo do Grčke i obezbedimo im petodnevni pansion u hotelu. Spotovi su mi veoma gledani na internetu, pa mi se isplati da ih snimam.

Da li hit-pesmu potvrđuje broj pregleda na „Jutjubu“?

- Smatram da to nije prava mera popularnosti. Svako danas može da napravi od muzike „zezanciju“ i sa njom nabaci mnogo pregleda na „Jutjubu“ i fanova na društvenim mrežama. Popularni ste onoliko koliko dođe ljudi na vaš nastup. Ja se, hvala bogu, ne žalim.

Da li sa pesmom na engleskom „Nothing But the Faith“ priželjkujete internacionalnu karijeru?

- Zašto da ne. Tu pesmu uradio sam kao probni test. Nisam se potrudio oko njene promocije, zbog čega nije mnogo slušana na „Jutjubu“. Želeo sam da je snimim, pa ako mi se ukaže prilika za karijeru u inostranstvu - neću je ispustiti.

Smatrate li da bi vam „Evrosong“ možda bio odskočna daska za proboj na svetsku muzičku scenu?

- U poslednjih nekoliko godina izgubio je na kvalitetu pesama, ali produkcijski je mnogo napredovao. Nisam lud za „Evrosongom“, ali bila bi mi čast da prestavljam svoju zemlju.

Izvor: Novosti

Foto: Life Content

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin