Donacija za mališane u vrtićima na teritoriji opštine Stari grad

Donacija za mališane u vrtićima na teritoriji opštine Stari grad

Autor: | 27/06/2014

0

Članica jedne od najvećih mreža reklamnih agencija “Foot, Cone, Belding”, beogradska FCB AFIRMA predstavila je danas u hotelu Square Nine svoj novi imidž, inspirisan činjenicom da nas okružuje svet stvoren od širokog spektra najrazličitijih boja. Tim povodom, a u slavu AFIRMAcije kreativnosti, ova agencija je tokom juna organizovala niz akcija kojima želi da podstakne kreativno razmišljanje kod naših sugrađana različitih uzrasta i omogući im da u širokom spektru boja prepoznaju one koje baš njima odgovaraju.
Vođena ovom idejom, FCB AFIRMA je predškolskoj ustanovi “Dečiji dani“ na opštini Stari grad obezbedila specijalnu peć za pečenje gline, kao i specijalnu šarenu glinu kako bi mališani na najlepši mogući način, kroz dečju igru, mogli da puste mašti na volju i razvijaju kreativnost. Takođe, dečiji dani u ovim vrtićima će biti lepši zbog novih nadrstrešnica za dečije radionice na otvorenom koje će zahvaljujući FCB AFIRMI uskoro biti postavljene. Istovremeno, ova agencija je deci bez roditeljskog staranja u Domu za decu i omladinu “Drinka Pavlović” poklonila pijanino.
Prema rečima Dejana Nedića, izvršnog direktora agencije FCB AFIRMA, ova agencija je odlučila da se promeni globalno, ali da nešto korisno tim povodom učini i lokalno.
- Vajanje, pečenje šarene gline ili sviranje klavira može nekom da deluje banalno ili uobičajeno, ali zapravo je izuzetno važno da na vreme ohrabrimo najmlađe da se kreativno izražavaju i razmišljaju van ograničenja. Ulažemo u njihov širi pogled na svet, a to ne može biti pogrešna investicija - istakao je Nedić i posebno se zahvalio klijentima agencije, kompanijama Beiersdorf i Grand kafa, koji su dali veliki doprinos ovoj donaciji.
Sa uverenjem da će mališani uživati u nesvakidašnjem poklonu, agenciji FCB AFIRMA su se na donaciji zahvalili predstavnici predškolske ustanove “Dečiji dani” i Doma za decu i omladinu “Drinka Pavlović”.
Tokom konferencije prisutnima su se obratili i Sebastijen Dekle, predsednik FCB Global za internacionalna tržišta, i Luiš Silva Dijaš, šef kreativnog odeljenja za evropsko tržište u “Foot, Cone, Belding” mreži. Kako su u svom obraćanju istakli, inspiracija za novi logotip kompanije leži u različitim bojama svih njihovih lokalnih agencija širom sveta.
- FCB mreža broji 150 agencija širom sveta i svaka od tih agencija ima svoju originalnu boju. Naša mreža ih ujedinjuje u snažan globalni brend kakav je FCB - zaključio je Silva.
U sklopu meseca AFIRMAcije kreativnosti, petog juna je u Profesorskoj sali Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu održano predavanje Mali svet zahteva velike ideje čuvenog Fredrika Herena, vodećeg švedskog autora i najcenjenijeg nordijskog govornika na svetu. Ovo predavanje omogućeno je u saradnji agencije FCB AFIRMA i Ambasade Kraljevine Švedske u Beogradu.
Osim predstavljanja učinjenog, tokom konferencije je najavljen i niz kreativnih radionica tokom kojih će FCB AFIRMA ugostiti ugledne čelnike FCB alijanse.
Kao najbolji primer kreativnosti mesec jun je zavrsen velikom žurkom održanom u restoranu Panta Rei gde su svi prijatelji kreativnosti i poznate ličnosti iz javnog biznis života puštali raznobojne lampione. Na taj način učinili su da nebo iznad keja na Dorćolu bude prošarano stotinama lampiona najrazličitijih boja koji su simbolično pušteni da oslobode kreativno razmišljanje i ohrabre ljude da odaberu boje od kojih će njihov svet biti sačinjen.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin
Tagovi: donacija