Minja Miletić: Deset sati "zarobljena" na aerodromu

Autor: | 01/09/2013

Voditeljka i urednica "Jutarnjeg programa" na televiziji "Pink" Minja Miletić bila je nedavno na letovanju, a kao idealno mesto za odmor izabrala je hrvatsko ostrvo Hvar. Pošto je prvi put bila na ovoj lepoj destinaciji, Miletićeva je imala priliku da se uveri da to ostrvo sa pravom nosi epitet mondenskog letovališta.
- Svakodnevno sam uživala na Stipanskoj plaži, koja je simbol dobre atmosfere i uživanja. To je bio izvor moje pozitivne energije koja mi je neophodna za predstojeću radnu sezonu. Uveče sam odlazila u poznate lokale kao što su „Ka' Lavanda“ i „Carpe Diem“, a posećivala sam i predivne restorane „Gariful“ i „DiVino“, gde sam uživala u lokalnim specijalitetima - tvrdi uspešna novinarka kojoj se na kraju odmora dogodio peh, jer je zbog loših vremenskih uslova morala da čeka čak osam sati na aerodromu u Splitu u zoni pasoške kontrole.
- Uvek sam mislila da se takve stvari dešavaju nekim drugim ljudima, ali ovog puta sam demantovala sebe. Postojala je mogućnost i da ne poletimo, u slučaju da počne jako nevreme, ali imali smo sreće da se sve dobro završilo. Posle deset sati provedenih na aerodromu i u avionu, ipak smo bezbedno sletili u Beograd. Ova neprijatnost mi nije pokvarila lepe utiske koje nosim sa proteklog letovanja - zaključuje Miletićeva koja se uskoro vraća na male ekrane.