Pobednici takmičenja "Mladi? Kreativni? Chevrolet!" na nezaboravnom događaju u Mančesteru

Pobednici takmičenja "Mladi? Kreativni? Chevrolet!" na nezaboravnom događaju u Mančesteru

Autor: | 25/10/2013

0

Da bi odao počest pobednicima panevropskog takmičenja iz oblasti umetnosti i dizajna – "Mladi? Kreativni? Chevrolet!" (Young Creative Chevrolet - YCC) 2013, Chevrolet će organizovati događaj kojem će prisustvovati samo oni koji dobiju pozivnicu, a koji će spojiti dve naizgled nepovezane strasti: fudbal i umetnost. Svečanost dodele nagrada za YCC 2013 takmičenje će se održati od 25. do 27. oktobra u Mančesteru, i spojiće pobednike evropskog YCC 2013 takmičenja i specijalne goste koji će zajednički učestvovati u jedinstvenom programu zamišljenom oko kreativne teme za ovogodišnje YCC takmičenje – globalni fenomen fudbala. Tema konkursa je prvobitno bila inspirisana Chevrolet-ovom velikom podrškom fudbalu i njegovim ljubiteljima kroz sponzorstvo premijerligaša Mančester Junajteda i FK Liverpula, Američke fudbalske federacije kao i kroz ambiciozni projekat: Jedan svet fudbala (One World Futbol).
Kako bi se pripremili za vikend, 21 evropski pobednik konkursa YCC 2013 i specijalni gosti – uključujući i kreativne lidere koji čine žiri evropskog takmičenja YCC 2013 – prvo će imati privatni obilazak Old Traforda, proslavljenog stadiona šampiona Premijer lige, Mančester Junajteda. Bivši glavni igrač i legenda Mančester Junajteda Denis Irvin, koji je igrao za klub u periodu od 1990. do 2002. godine, pridružiće se obilasku i prisustvovaće ceremoniji dodele YCC nagrada.
Svečanost zvanično počinje sa Chevrolet Photo Night događajem. To je umetnički događaj koji će se održati u Dukes 92, svečanom prostoru sa kanalske strane, koje vuče korene iz industrijske prošlosti Mančestera. Direktor komunikacija u kompaniji Chevrolet Europe, Vidžej Ijer, dodeliće nagrade evropskim pobednicima u takmičenju YCC 2013 na polju mode, fotografije, video sadržaja i likovnih umetnosti. Ijer kaže:
- Posebno smo ponosni na ovogodišnje pobednike koju su poletno i energično odgovorili na kreativni zadatak, prikazavši pravo viđenje ljubitelja fubala. Uvek je inspirišuće videti kako mladi umetnici i dizajneri pristupaju Chevrolet brendu i, u ovom slučaju, podršci koju pružamo fudbalskim navijačima širom sveta.
U sklopu Chevrolet Photo Night događaja, gosti će moći da prisustvuju provokativnoj panel raspravi sa priznatim fotografima Stjuart Roj Klarkom, Piterom Denčom, Džoslin Bejn Hogom i Džejms O. Dženkinsom. TV voditeljka Kler Smit će voditi diskusiju na temu "Ulična fotografija: Umetnost, sociologija ili pravi trenutak?", koji treba da bolje predstavi jedan od najinteresantnijih i najmanje shvaćenih žanrova fotografije, uličnu fotografiju. Očekivane teme idu od filozofskih – značenje koje ulična fotografija ima za društvo i za samog fotografa – do praktičnih, pokrivajući tehniku, tehnologiju i moralni stav.
Vidžej Ijer, direktor sektora komunikacija u kompaniji Chevrolet Europe, kaže:
- Baš kao što je Chevrolet uvek težio ka otkrivanju i nalaženju novih puteva, figurativno i bukvalno, ulična fotografija se vrti oko težnje da se zabeleži neočekivano u svakodnevnom životu.
Tomas Sedran, predsednik i izvršni direktor kompanije Chevrolet Europe, dodaje:
- Fotografija je ključna za svaki uspešan globalni potrošački brend, ali posebno za kultni automobilski brend ako što je Chevrolet. Od visoko stilizovane, do smele i autentične, fotografija je bila od vitalnog značaja za dokumentovanje naše prošlosti i stvaranje značajnih veza sa ljudima posvuda.
Drugog dana programa, pobednici YCC konkursa i specijalni gosti će se baviti uličnom fotografijom u kontekstu najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu, Mančester Junajteda. Cenjeni panelisti će održati praktične radionice vezano za dokumentovanje autentičnog navijačkog iskustva na mečevima Premijer lige (Mančester Junajted – Stouk Siti).
Panelista i moderator radionice Stjuart Roj se unapred raduje povratku jednom od omiljenih modela grupe. Budući i sam fudbalski navijač, on napominje:
- Fudbal nudi eskapizam, ali i realizam u životima ljudi kakav drugde ne nalaze. On čini više nego bilo koja druga stvar da se ljudi osećaju stvarnim i živim. Zajedništvo sa potpunim strancima; ne poznavati navijača do sebe ali bodriti isti tim. To je borba života, pošto najveći broj timova ne osvaja ništa. Mislim da je to izgradnja karaktera. Ali to ne znači da mnogo puta ne primećujem besmislenost svega toga - (intervju, Oh Comely, jul 2013. godine).
Na zatvaranju dodele nagrada YCC 2013, Klark će organizovati privatnu turu kroz njegovu ambicioznu izložbu "Homes of Football" u Nacionalnom muzeju fudbala.
Pobednici evropskog takmičenja YCC 2013 u oblastima fotografije i vizuelnih umetnosti imaće priliku za dodatno izlaganje u Mančesteru. Vrhunski fotograf Juraj Holček sa Slovačkog tehnološkog univerziteta u Bratislavi učestvovaće u zvaničnom programu utakmice Mančester junajteda 26. oktobra 2013. godine. U još jednom angažmanu visokog profila, pobednički tim u oblasti vizuelnih umetnosti koji uključuje Jána Baču i Jana Šlégra sa univerziteta Tomas Bata u Zlinu će rano otputovati u Mančester kako bi oživeli svoj pobednički koncept vozila za prevoz navijača. Dva Chevrolet Orlando vozila biće transformisana dizajnom ovog dua "Ujedinjene emocije" – koji u sebi objedinjuje autentične navijačke himne – i izložena na mestu dodele nagrada, Dukes 92.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin