Uprkos veoma agresivnoj marketinškoj kampanji najnoviji album kraljice popa Madone doživeo je komercijalni neuspeh. Iako je album nazvan "MDNA" debitovao na prvom mestu top lista, zbog čega je njen menadžer odmah u javnost izašao sa izjavavama da se Madona na velika vrata vraća na muzičku scenu, situacija se preokrenula za svega par nedelja.
Kako je koja sedmica odmicala tako je prodaja opadala i to sa početnih 379.000 primeraka u prvoj nedelji na svega 46.000 poslednje nedelje. Razlog za neuspeh navodno se krije upravo u tome što je reklamna kampanja bila previše agresivna, dok je muzika bila previše mlaka.
Izvor: Blic
Pročitajte još
Lepe vesti iz doma popularnog pevača: Petar Grašo ponovo postaje tata!
Petar Grašo čeka drugo dete
29/04/2024
Saznajte višeHitno operisan Srđan Đoković, evo kako se posle intervencije oseća otac slavnog tenisera
Srđan Đoković hitno operisan
29/04/2024
Saznajte višeVeljko Ražnatović ostaje bez novca! Država mu neće uplaćivati, ovo je RAZLOG
Veljko Ražnatović neće dobiti novac
29/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)