Kompanija „Carlsberg Srbija“ organizovala je spektakl na Kalemegdanu u kome su učestvovali Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vlada Aleksić, Miloš Maksimović, Aleksa Jelić i još oko dve hiljade građana. Ovaj veliki "pivski" događaj organizovan je povodom novog vizuelnog identiteta „Lav" piva. Osim toga, kompanija "Carlsberg" planira da uskoro lansira i pivo u staklenoj ambalaži u flaši od 0,4 l, koja je potpuni novitet na našem tržištu, a nedavno su predstavljeni i potpuno novi ukusi "Lav Twista" - grejpfrut i pomorandža. Kampanja ovog brenda trajala je dvanaest dana, a tokom završnog događaja na Kalemegdanu prisutnima se obratio i direktor kompanije Ralf Zigerling:
-Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Najsmelija promena Viki Miljković: Svi je znamo kao brinetu, plava kosa podelila javnost FOTO
Kosa Viki Miljković podelila javnost
21/03/2023
Saznajte više
Komentari (0)