Kompanija „Carlsberg Srbija“ organizovala je spektakl na Kalemegdanu u kome su učestvovali Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vlada Aleksić, Miloš Maksimović, Aleksa Jelić i još oko dve hiljade građana. Ovaj veliki "pivski" događaj organizovan je povodom novog vizuelnog identiteta „Lav" piva. Osim toga, kompanija "Carlsberg" planira da uskoro lansira i pivo u staklenoj ambalaži u flaši od 0,4 l, koja je potpuni novitet na našem tržištu, a nedavno su predstavljeni i potpuno novi ukusi "Lav Twista" - grejpfrut i pomorandža. Kampanja ovog brenda trajala je dvanaest dana, a tokom završnog događaja na Kalemegdanu prisutnima se obratio i direktor kompanije Ralf Zigerling:
-Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Suzana Mančić za HELLO!: Ja ću biti nana, moliću lepo!
Suzana Mančić sumira 2025. godinu
21/12/2025
Saznajte višeSunce, palme i okean: Zimovanje Marije Šerifović može da počne
Marija Šerifović otputovala na Bali
21/12/2025
Saznajte višeRođena sestra Džordža Klunija izgubila bitku sa rakom: Bila je moj heroj!
Preminula sestra Džordža Klunija
21/12/2025
Saznajte višeNiko srećniji od roditelja: Bilja i Aca danas primaju čestitke, sin jedinac podelio najlepšu vest
Sin Biljane Jevtić i Ace Ilića diplomirao
21/12/2025
Saznajte više
Komentari (0)