Kompanija „Carlsberg Srbija“ organizovala je spektakl na Kalemegdanu u kome su učestvovali Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vlada Aleksić, Miloš Maksimović, Aleksa Jelić i još oko dve hiljade građana. Ovaj veliki "pivski" događaj organizovan je povodom novog vizuelnog identiteta „Lav" piva. Osim toga, kompanija "Carlsberg" planira da uskoro lansira i pivo u staklenoj ambalaži u flaši od 0,4 l, koja je potpuni novitet na našem tržištu, a nedavno su predstavljeni i potpuno novi ukusi "Lav Twista" - grejpfrut i pomorandža. Kampanja ovog brenda trajala je dvanaest dana, a tokom završnog događaja na Kalemegdanu prisutnima se obratio i direktor kompanije Ralf Zigerling:
-Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga.
Piše: Ivana Nikolić
Slične Vesti
Pročitajte još
Sloboda iz Leskovca, a Vojin? Dugo se nagađalo gde je rođen Ćetković
Rodno mesto Vojina Ćetkovića
25/04/2024
Saznajte višeŠta se desilo na grobu Siniše Mihajlovića? Brat Dražen objavio fotografiju, tuga neizreciva
Grob Siniše Mihajlovića danas je najtužnije mesto
25/04/2024
Saznajte višeDošlo je do razvoda, Dijana je krivicu prebacila na mene, žao mi je što je sve tako ispalo
Dijana Đoković oca krivila za razvod
25/04/2024
Saznajte višeČitulja bez potpisa: Dan pred sahranu Bojane Janković u novinama osvanula misteriozna poruka
Čitulja za Bojanu Janković nije potpisana
25/04/2024
Saznajte višeVoditeljka Dnevnika decenijama je u braku sa svojim kolegom: Ovo je muž Milice Nedić
Muž Milice Nedić je ugledni novinar
25/04/2024
Saznajte više
Komentari (0)