Lepota: Severina Vučković

Lepota: Severina Vučković

Autor: | 09/09/2012

0

Jedna od najlepših dama u našem regionu, hrvatska pop pevačica Severina Vučković, osim po velikim hitovima, prepoznatljiva je i po jedinstvenoj harizmi i lepom, negovanom izgledu. Lepa brineta tokom godina karijere uspela je da stvori jedinstveni imidž po kome je prepoznatljiva, ali je za potrebe snimanja spotova ili modnih editorijala uvek spremna na male eksperimente. U ekranizaciji numere „Lola“ odlučila je da drastično promeni frizuru i umesto duge talasaste smeđe kose odabrala je paž frizuru sa šiškama. Za njenu šminku u tom spotu pobrinuo se poznati mejkap artist Marko Nikolić, koji je želeo da njegova stalna saradnica izgleda što prirodnije.
- Severina je u spotu za numeru „Lola“ imala drastično promenjenu frizuru, ali smo se zato odlučili da šminka bude nešto smirenija. Ona je osoba koja ima prepoznatljiv izgled koji tom prilikom nismo želeli da menjamo, već smo samo istakli njene crte lica - kaže poznati beogradski šminker.
 - Prilikom saradnje sa poznatom pevačicom više puta radili smo transformacije, ali uglavnom kada se radilo o modnim editorijalima. Međutim, ovog puta želeli smo samo da istaknemo njenu lepotu. Pošto je imala crveni karmin, oči sam manje naglašavao senkama.

LICE:

- Odlučio sam se za podlogu „True Match“, prestižne kozmetičke kompanije „L`Oreal Paris“, što je u tom trenutku bio njihov najnoviji proizvod. Ta podloga je odlična pošto se postiže ujednačen ten, a lice dobija jedinstvenu boju. Taj puder nije suviše težak, ali ni slab već ima srednju strukturu i vrlo je lako pronaći pravu nijansu i uklopiti je. Da bi postigli što lepši ten, koristili smo i rumenilo, takođe u prirodnoj nijansi.

OČI:
- Kada je reč o mejkapu očiju, odlučili smo da istaknemo trepavice koristeći maskaru „Milion Lashes“, koja je postojana čak dvadeset četiri sata i zbog toga je vrlo pogodna za potrebe snimanja. Oči smo naglasili i alajnerom u crnoj boji, dok smo se odlučili za senke u svetlim nijansama iz „L'Oréal Color Appeal Trio Pro” kolekcije.

USNE:
- Severina je u spotu dva puta promenila boju usana. Najpre je imala glos u prirodnoj nijansi, koji bi pre svega trebalo da da puni sjaj usnama. Kasnije smo koristili i crveni karmin koji je istakao njene pune usne.

Piše: Ivana Nikolić

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin

Pročitajte još