Svečanost u Rojal Albert Holu: Prikazan novi film o Džejmsu Bondu

Autor: | 05/11/2012

0

Novi film o Džejmsu Bondu, najpoznatijem agentu na velikom platnu, nedavno je imao svetsku premijeru u "Rojal Albert Holu" u Londonu, što je izazvalo nezapamćeno interesovanje publike. Ovo ostvarenje, pod nazivom „Skyfall“, prikazano je tačno posle pet decenija od premijere prvog filma o agentu 007, koja je bila u oktobru 1962. godine kada se u naslovnoj ulozi pojavio Šon Koneri. Prema rečima kritičara koji su imali priliku da pogledaju delo reditelja Sema Mendesa dve nedelje pre prikazivanja u prestonici Velike Britanije, ovog puta, reč je o jednom od najboljih filmova koji su do sada snimljeni o Bondu.
Inače, ovo je dvadeset treći po redu nastavak uzbudljive sage, a u glavnoj roli pojavljuje se Danijel Kreg, koji je igrao čuvenog agenta i u ostvarenjima „Kazino rojal“ i „Zrno utehe“. Njegovu devojku ovog puta tumači manje poznata francuska glumica Berenis Marlo, ali ga tokom filma zavodi i Naomi Haris, dok se u ulozi njegovog glavnom neprijatelja pojavljuje Havijer Bardem, koji se za potrebe filma ofarbao u plavo. Šefica tajne službe je Džudit Denč, a jedna od važnijih rola pripala je i Rejfu Fajnsu. Scenario su ovog puta pisali Nil Purvis, Robert Vejd i Džon Logan.
Euforija oko premijere počela je u Londonu već u ranim popodnevnim časovima kada su se mnogi fanovi okupili u blizini "Rojal Albert Hola“ kako bi zauzeli svoja mesta i pozdravili junake filma. Otprilike jedan sat pre početka projekcije zvanice su počele da pristižu, a najviše ovacija izazvao je dolazak Denijela Krega, koji nije imao simpatije mnogih fanova ove sage kada je 2006. godine nasledio Pirsa Brosnana, ali je zahvaljujući velikom trudu uspeo da osvoji srca obožavalaca. On je izabrao crno odelo koje je iskombinovao sa belom košuljom, a da bi bio potpuno elegantan, odlučio se za leptirmašnu. Gotovo isti autfit imao je i njegov glavni protivnik na filmu Havijer Bardem, kao i princ Čarls, koji je došao u društvu supruge Kamile koja je bila u dugačkoj ljubičastoj toaleti.
Pojavljivanje prinčevskog para na crvenom tepihu takođe je izazvalo veliku pažnju, a zanimljivo je da je na premijeri bio i Muhamed al Fajed, čiji je sin Dodi pre petnaest godina tragično nastradao u saobraćajnoj nesreći sa princezom Dajanom. Zvezde na crvenom tepihu bili su i drugi junaci filma - Rejf Fajns, Džudi Denč, kao i Naomi Haris koja je imala zanimljivu toaletu sa šljokicama i tilom. Među zvanicama su bili i Tamara Eklston u glamuroznoj zelenoj haljini, zatim Naomi Kembel, koja je pokazala svoju jedinstvenost time što je za ovu priliku izabrala crno odelo sa belim reverima. Priliku da prvi pogledaju „Skyfall“ iskoristile su i mnoge glumice koje su igrale Bondove devojke u ranijim nastavcima, ali i poznati kreator Valentino Garavani.
- Velika je čast biti deo filmske sage o Džejmsu Bondu i istorije koja za sada traje pedeset godina, a siguran sam da će potrajati još dugo - rekao je uzbuđeno Danijel Kreg na crvenom tepihu.
Posle ovacija upućenih junacima ovog filma posle prikazivanja organizovan je i svečani koktel gde su VIP zvanice imale priliku da im čestitaju na dobro obavljenom poslu, a među prvima to su učinili princ Čarls i njegova supruga Kamila. Zanimljivo je da je prihod od prodatih ulaznica namenjen u humanitarne svrhe za članove porodica zaposlenih u tajnim službama u Velikoj Britaniji.

Piše: Ivana Nikolić