Brod iz snova: „Celebrity Silhouette“

Brod iz snova: „Celebrity Silhouette“

Autor: | 01/08/2011

0

Zamislite da jedete roštilj u čijem ste spremanju sami učestvovali dok sedite na prirodnoj travi na 16. deku ogromnog kruzera koji krstari morem. Zvuči nemoguće, ali to iskustvo je sasvim moguće na brodu „Celebrity Silhouette“, novom čedu kompanije „Celebrity Cruises“, koji je prošle nedelje imao svoju promotivnu plovidbu Mediteranom. „Lawn Club Grill” u kojem uz zalazak sunca na travi uživate u kalifornijskim vinima i argentinskim stejkovima, samo je jedna od atrakcija ovog sjajnog broda.

Na  brod smo se ukrcali u luci Čivitavekija, nedaleko od Rima i dvodnevno krstarenje Mediteranom za predstavnike medija i turističkih agencija iz celog sveta moglo je da počne. Pored luksuzne opremljenosti, sjajne hrane, živog drveta koje raste “u vazduhu” iznad centralnog foajea i impresivne umetničke kolekcije na brodu ono što nam je odmah upalo u oči (i uši) jeste činjenica da se srpski, hrvatski, bosanski, slovenački i makedonski može čuti “na svakom ćošku” pošto je čak 200 članova posade sa ovih prostora.

Oliver Dukić poslužuje nas u pomenutom “Lawn Club Grillu”. Devetogodišnje iskustvo na “Celebrity” brodovima učinilo je od ovog 38 godišnjeg Banjalučanina vrsnog konobara koji je u stanju da odgovori na zahteve najbogatijih i najzahtevnijih putnika. Dok večeramo odlične stejkove koje su zajedno sa kuvarom pekli Marko i Andrej iz naše ekipe, za sto do nas seda Den Hanranah, predsednik kompanije “Celebrity Cruises”, oblači kecelju i kreće u pravcu roštilja.

“Celebrity Silhouette” plovi pod malteškom zastavom što mu pored raznih poreskih olakšica omogućuje da njegov kapetan obavlja venčanja na brodu jer je to dozvoljeno prema pomorskom pravu Malte. Kapetan broda Dimitris Kafetzis, Grk po nacionalnosti, prilikom porinuća broda prijavio se da zajedno sa još 21 članom posade poreklom iz iste zemlje, otpeva grčku nacionalnu himnu.

“Celebrity Cruises” osnovan je 1988. od strane grčke kompanije Chandris Group.Celebrity Cruises Ltd. se 1997. godine spojio sa  najvećim gigantom u ovoj oblasti kompanijom Royal Caribbean International i postao “Royal Caribbean Cruises Ltd.”  u čijem se sastavu danas nalaze sledeći kruz brendovi: “Celebrity”, Royal Caribbean International, Azamara Club Cruises, Pullmantur Cruises iCDF Croisieres de France.

Kako je drugog dana plovidbe na druženju sa novinarima rekao Dan Hanranah, i pored ekonomske krize krstarenja kao vid odmora  beleže rast iz godine u godinu i on se kreće od 4% u SAD (10 miliona putnika godišnje) preko 11% iz Evrope (5 miliona putnika) do čak 45% koliko raste iz godine u godinu brazilsko tržište. Od Arsena Mihaića iz kompanije „Cruise and Ferry Centar“ koja zastupa sve vodeće brodarske kompanije na tržištu bivše Jugoslavije, čuli smo da naš region takođe beleži konstantni rast broda putnika na krstarenjima od čak 25%.

Na brodu se možete kupati na dva otvorena i jednom zatvorenom bazenu, uživati u nekom od mnogobrojnih đakuzija, tu su i saune i turska kupatila, spa centar, teretana, staza za džogiranje na 14. deku,bioskop, biblioteka, pozorišna dvorana u kojoj se svako veče održavaju predstave i mjuzikli, Wine Tower sa 600 različitih vrsta vina...

BROJKE I SLOVA:
Težina:  122,000 tona
Dužina:  315 metara
Kapacitet:  2,850 putnika
Posada:  1,500 članova
Cena:  750 milona dolara

Sledeća destinacija ovog broda je Izrael.
Info: Cruise & Ferry Center
,
Predstavništvo za Srbiju, Gospodar Jevremova 48/II, 11000 Beograd, Tel: +381 11 328 37 85

 

 

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi: brod krstarenje

Pročitajte još