Prvi balzam za usne Viktorije Bekam od juče je u prodaji u drogerijama i prodavnicama širom sveta, a ovaj proizvod došao je nakon linije luksuznih parfema koje je nedavno kreirala.
I u 2024. godini usne su u fokusu, a umesto ruževa i olovaka, najtraženiji su balzami koji istovremeno neguju i daju boju.
Frazer Harrison/Getty Images
O velikom uspehu maski za usne korejskog brenda "Laneige" ne treba posebno govoriti, a rasprodate kolekcije viralnih balzama sa peptidom Hejli Biber dokaz su da je upravo balzam najpopularniji proizvod godine.
Na tragu te bjuti priče, i supruga Dejvida Bekama odlučila je da se okuša u izradi balzama koji neguje usne pa je izbacila svoju novu kozmetičku zvezdu – balzam za usne zvučnog naziva Posh Balm.
Balzam za usne Viktorije Bekam podigao je puno prašine, a oni koji su ga probali kažu da je savršen i da nema mana.
Pročitajte: Kad Viktorija Bekam slavi 50. rođendan: Holivudske zvezde, spektakl od 250.000 funti i spajsice na okupu
Pomenuti balzam stiže u obliku stika te dolazi u četiri boje – prozirnoj, ružičastoj, crvenoj i tamnocrvenoj (koju su mnogi uporedili sa legendarnim proizvodom kuće Clinique – Black Honey).
Na zvaničnom sajtu ovog brenda balzami se prodaju po ceni od 35 evra, a zanimljivi su jer se boja prilagođava boji vaših usana.
Pročitajte još
Nokti Anastasije Gudelj u prvom planu, džaba frizura i besprekoran ten
Nokti Anastasije Gudelj u prvom planu, oduševiće vas manikir
12/12/2025
Saznajte višeManikir za decembar koji će privući novac i uspeh
Manikir za decembar koji će privući novac i uspeh u vaš dom
10/12/2025
Saznajte višeOvo je omiljeni parfem Danijele Dimitrovske, pravi je izbor za svako godišnje doba
Omiljeni parfem Danijele Dimitrovske miriše na vanilu
02/12/2025
Saznajte višeParfem vaših baka se vratio u modu, nota koja osvaja
Parfem vaših baka se vratio u modu, note koje osvajaju, od lavande do ruže
02/12/2025
Saznajte višeKejt Midlton konačno otkrila šta se krije iza njene plave kose
Kejt Midlton se nije farbala, stručnjaci sve otkrili
24/11/2025
Saznajte više
Komentari (0)