Donatela više nije na čelu Versaće imperije, ON je seo u njenu fotelju

Donatela više nije na čelu Versaće imperije, ON je seo u njenu fotelju

Autor: | 14/03/2025

0

Nakon 27 godina na čelu modne kuće koju su njena braća Đani i Santo osnovali 1978. godine, kultna dizajnerka Donatela Versaće sada preuzima novu ulogu glavne ambasadorke brenda.

Gareth Cattermole/Getty Images

 

Dario Vitale imenovan je za novog kreativnog direktora modne kuće Versaće, čime će na toj poziciji zameniti Donatelu Versače, jednu od najprepoznatljivijih figura brenda.

Vitale, koji je do sada bio deo tima Miu Miu, brenda u vlasništvu Prade, preuzeće novu funkciju početkom aprila. U međuvremenu, Donatela Versače će, nakon više od tri decenije vođenja kreativnog pravca kompanije, preuzeti ulogu glavne ambasadorke, prenosi Business of Fashion (BoF).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace)

- Podrška novim generacijama dizajnera za mene je uvek bila izuzetno važna. Oduševljena sam što nam se pridružuje Dario Vitale i što ću imati priliku da vidim Versaće kroz njegovu viziju. Želim da zahvalim svom neverovatnom dizajnerskom timu i svim zaposlenima Versaće kompanije sa kojima sam imala privilegiju da radim više od tri decenije.

Pročitajte Omiljene espadrile Aleksandre Prijović idu uz sve, idealne i za proleće i za jesen

Najveća čast u mom životu bila je da nastavim nasleđe svog brata Đanija. On je bio istinski genije, ali nadam se da imam barem delić njegovog duha i upornosti. U svojoj novoj ulozi glavne ambasadorke brenda, ostaću najstrastvenija zagovornica Versaćea. Versaće je u mom DNK i zauvek u mom srcu - izjavila je Donatela Versaće, dodajući da se raduje prilici da sada posmatra brend iz drugačije perspektive.

U novoj ulozi, fokusiraće se na humanitarne i filantropske projekte, uključujući rad Versaće fondacije.

Početkom meseca, mediji su izvestili da bi Prada mogla da preuzme Versaće grupu od kompanije Capri Holdings za 1,5 milijardi evra. Ukoliko do akvizicije dođe, Prada bi time stvorila snažan modni konglomerat sposoban da se takmiči sa gigantima luksuzne industrije, poput LVMH-a i Keringa, prenosi Bloomerang.

Komentari (0)

Loading
Stana Luković Gareth Cattermole/Getty Images

Pročitajte još

Najnovije vesti