Tajne Viktorijinih anđela: Deset stvari koje niste znali o njima

Tajne Viktorijinih anđela: Deset stvari koje niste znali o njima

Autor: | 12/11/2015

0

U utorak uveče je održana velika godišnja revija brenda "Victoria's secret", a tim povodom donosimo vam deset malo poznatih činjenica o ovom čuvenom brendu luksuznog donjeg veša i Anđelima koji u njemu mame uzdahe i raspiruju maštu.

1. Lili Oldridž imala je čast da nosi najskuplji brushalter na pisti ove godine. Za njegovo pravljenje bilo je potrebno 685 sati rada i preko 6.500 dragog kamenja. Njegova vrednost procenjuje se na dva miliona dolara.

2. Ko je Viktorija iz naziva ovog modnog brenda? Radi se o kraljici Viktoriji, pošto su prve radnje ovog brenda bile dizajnirane da liče na viktorijanske budoare. A koja je njena tajna? to je već nešto što verovatno nikada nećemo saznati.

3. Pored napornih treninga, Anđeli imaju svoje taktike i male trikove u poslednjem trenutku zahvaljujući kojima im telo izgleda savršeno kada izađu na pistu. Adrijana Lima, na primer, ne unosi tečnost 12 sati pre revije.

4. Od cifre koju šefovi izdvajaju za reviju zavrteće vam se u glavi. Mediji pišti da se radi o preko 15 miliiona dolara, koji odlaze na osvetljenje, dekoraciju, modele i muzičke izvođače…

5. Ali, su svi ti milioni ništa u odnosu na godišnju zaradu ove kuće, pošto godišnje zarade nekoliko milijardi dolara

6. Ako ste se pitali kako postati model za "Viktorijas sikret", treba da znate da savršeno izvajano telo i privlačne crte lica ne garantuju uspeh. Čak 98 odsto žena treba da vas smatra direktno privlačnim kako bi vas uzeli u obzir za Anđela.

7. Adrijana Lima i Alesandra Ambrosio deo su ove luksuzne modne kuće svih 14 godina koliko ona postoji. Ove lepotice kao da ne stare.

8. Čak ni holivudske lepotice ne mogu tek tako da budu Anđeli, koliko god to želele. Ed Razek, šef marketinga kompanije, nedavno je otkrio da svakodnevno odbijaju zahteve slavnih zvezda koje su spremne na sve kako bi postali njihovi modeli.

9. Svake godine na reviji se predstavlja jedan brushalter čija je vrednost veća od ostalih. Ipak, onaj koji se izdvojio predstavljen je 2000, kada je Žizel Bundšen prošetala grudnjak koji je sa cenom od preko 15 miliona dolara poneo titulu najskupljeg ikada.

10. Nema mnogo vremena za slavlje i čestitke nakon što se revija završi. Zaposleni kompanije odmah počinju da rade na reviji koja će biti održana naredne godine. Dakle, potrebno je celih godinu dana kako bi se ovaj veliki modni događaj savršeno organizovao i iplanirao, a zanimljivo je da svaki VS model mora ponovo da ide na audiciju.

Komentari (0)

Loading
, Foto:Guliver/Getty Images hellomagazin