Tamara Paunović otkriva tajnu svoje vitke linije

Tamara Paunović otkriva tajnu svoje vitke linije

30/05/2014

0

Uspešna manekenka Tamara Paunović, zahvaljujući odličnoj genetici, uvek je imala vitku figuru, a višak kilograma nikada nije bio njen problem. Iako nije sportski tip, pre sedam godina odlučila je da počne da vežba, a na odlaske u fitnes salu toliko se navikla da su postali sastavni deo njenog života. Poslednje dve godine lepa brineta sarađuje sa našom šampionkom u fitnesu Marijom Savić-Srećković, a rezultati zajedničkog rada su odlični.
- Nisam osoba koja uživa u sportskim aktivnostima i nikada kao dete nisam trenirala, a razlog je između ostalog i to što nikada nisam imala problem sa viškom kilograma. Međutim, pre nešto više od sedam godina osetila sam da imam višak energije i shvatila sam da bi bilo dobro da počnem da se bavim sportom. Prvobitna ideja mi je bila da trčim, ali mi je taj oblik rekreacije bio naporan pa sam počela da treniram - počinje priču bivša učesnica emisije "Ples sa zvezdama".
- Od početka sam imala individualnog trenera fitnesa jer nisam mogla da zamislim da vežbam a da neko od stručnjaka ne provera da li sve radim po pravilima. Pre dve godine započela sam saradnju sa Marijom što se ispostavilo kao dobitna kombinacija. Sada ne mogu da zamislim život bez redovnih treninga - tvrdi Beograđanka.
Atraktivna manekenka kaže da joj blag temperament njene instruktorke izuzetno prija, a rezultati nikada ne izostaju. Njih dve druže se bar tri puta nedeljno, nekada i češće, a svaki trening traje jedan sat.
- Marija je blaga osoba, što mi odgovara, ali, s druge strane, na njenim treninzima ne postoje izgovori već sve vežbe moraju da se urade. Kada kažem da nešto ne mogu, ona se uglavnom pravi da me ne čuje, tako da moram da nastavim da radim. Njoj sam na početku naglasila da je efekat koji želim da postignem povećanje mišićne mase i primećujem promene - tvrdi Paunovićeva.
- Promene koje vidim na svom telu nisu drastične jer sam uvek manje-više isto izgledala i nisam imala oscilacije u kilaži. Međutim, sada mi je svaki mišić zategnut i dobro definisan.
Tamara se trudi da se pravilno hrani, pa izbegava belo brašno i kvasac dok slatkišima ne može da odoli.
- Nisam osoba koja broji kalorije, ali se trudim da moja ishrana bude dobro izbalansirana. Danju konzumiram i ugljene hidrate i proteine, a uveče samo proteine. Veliki sam ljubitelj slatkiša, čokoladi ne mogu da odolim, ali se takođe trudim da na meniju imam što više povrća - zaključuje lepa manekenka.

OPIS VEŽBI:

1. ČUČANJ SA OPTEREĆENJEM

Stanite u raskorak, u desnoj ruci, koja je opružena, držite teg i vodite računa da vam kičma bude prava. Savijajte noge u kolenima, spuštajući se do ugla od devedeset stepeni u odnosu na pod. Potom se polako vratite u početni položaj.

2. ISKORAK SA OPTEREĆENJEM
Iskoračite pod uglom od devedeset stepeni, držeći teg u ruci da biste napravili opterećenje. Vratite se u početni položaj, a zatim sve ponovite drugom nogom.

3. VEŽBE SA KANAPOM ZA BICEPS
Uhvatite se rukama za konopac, vodeći pri tom računa da vam je kičma ravna, paralelna sa podom, a kolena pod uglom od devedeset stepeni. U ovoj vežbi koristite sopstvenu težinu kako biste ojačali mišiće ruku.

4. TRBUŠNJACI
Rukama se držite za švedske merdevine, a noge savijajte u kolenu do ugla od devedeset stepeni, zatim ih lagano ispružite. Ova vežba je odlična za trbušne mišiće.

5. VEŽBA ZA PODIZANJE GLUTEUSA
Fiksirajte stopala iznad nivoa tela i potom izdižite karlični deo dok ne osetite da je gluteus potpuno zategnut, potom se vraćajte polako u prvobitni položaj.

Autor i foto: Life Content

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin