Emina Jahović: Osmesi na predstavljanju novog parfema

Emina Jahović: Osmesi na predstavljanju novog parfema

Autor: | 20/06/2014

0

Emina Jahović nije krila svoju sreću dok je predstavljala svoj novi parfem koji nosi naziv "Closer". Veliki broj njenih obožavalaca, ali i kolega sa javne scene, prisustvovao je promociji parfema, koja je održana u jednoj od "Lily" drogerija. Lepa pevačica ponosno je pozirala sa elegantno dizajniranom bočicom, s obzirom na to da je u ovaj svoj novi poduhvat uložila dosta truda. Dugo najavljivani "Closer" privukao je veliku pažnju, pa su mnogi pohrlili da ga kupe, kao i da se slikaju sa svojom omiljenom zvezdom.
Emina je za portal Svet.rs ispričala kako je došla na ideju da napravi parfem, koji se, inače, može nabaviti po ceni od 2.000 dinara. Iako je u početku bila nepoverljiva, ona je ipak uspela da ostvari želju i pokrene sopstveni biznis:
- Ja sam mislila da to nikad ne može da se desi, volim te nemoguće stvari. Bilo mi je vrlo izazovno da vidim da li to ustvari može da se izvede i onda sam počela da se raspitujem. Prvo sam tražila neko rešenje pa je prošlo godinu dana od kad sam se raspitivala o tome. Na jednoj večeri, sasvim slučajno sam pomenula da tako nešto želim i pojavila se jedna osoba koja zna kako se to radi i koja ima sve veze i ljude potrebne za realizaciju istog. Otišla sam u laboratoriju i videla sam kako se to radi i onda smo moj suprug i ja odlučili da bi trebalo da izdam svoj parfem - rekla je Emina.
Pevačica je istakla da su joj fanovi na prvom mestu i da ne želi da ih prevari, već da bude što bliža njima pa je i zato napravila parfem koji bi i sama koristila:
- Ne radim ovo isključivo zbog biznisa, ali jeste neka vrsta, malog, mog posla. Radim zbog svojih fanova i da bih bila bliža njima odlučila sam da to bude miris koji bih i ja koristila - kaže Jahovićeva.
Njen suprug Mustafa, kako kaže, nije se mnogo mešao u proces same izrade parfema a Emina je izabrala posebne ljude koji su učestvovali u odabiru komponenti za "Closer", a to su bile njene pojedine drugarice, rođaci ili kako pevačica voli da ih zove "žene sa ukusom", koje se najbolje oblače i najbolje mirišu. Epiteti koji najbolje opisuju Eminin parfem su čisto, romantično i seksi. Ono što, takođe, od pevačice možemo očekivati su i mirišljave sveće, losioni, kupke, te i mleka za telo koji će biti pod brendom by Emina Sandal.
Promociji su prisustvovali manekenka Bojana Rajić kao i pobednik prve sezone "X faktora" Daniel Kajmakoski.

Autor: Life Content

Foto: Nemanja Maraš, Life Content

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin