Danijela Vranić: Nezaboravan odmor na Siciliji

Autor: | 09/11/2013

Pop pevačica Danijela Vranić u društvu svoje drugarice provela je dve predivne nedelje na Siciliji. Čuvena kraljica splavova pre nekoliko godina započela je obilazak ovog najvećeg ostrva u Sredozemnom moru, a ove godine poželela je da poseti sva ona mesta na jugu Italije koja do sada nije obišla. Njeno odredište bio je grad Palermo, odakle nosi pregršt predivnih utisaka.
- Pre nekoliko godina obišla sam celu zapadnu stranu Sicilije, a pošto sam se oduševila tim italijanskim ostrvom, ovoga puta želela sam da posetim Palermo, koji me je oduvek privlačio. Stari deo grada je veoma atraktivan za turiste jer je sačuvao odlike drugih kultura, budući da je pretrpeo veliki uticaj nekadašnjih osvajača. Na mene je veliki utisak ostavila poseta gradskoj katedrali, Normanskoj palati, crkvi Svetog Katalda i samostanu „San Đovani delji Eremiti“ - započinje razgovor za magazin „Hello!“ Danijela Vranić.
Osim obilazaka kulturnih znamenitosti, popularna pevačica uživala je u morskim aktivnostima bez imalo bojazni budući da se na Siciliji nalazi mrestilište belih ajkula.
- Uvek sam volela morski svet i nikada se nisam plašila riba i drugih životinja koje žive u vodi. Pošto se u blizini Palerma nalazi takozvano ostrvo žena, na kome su se u davnoj prošlosti spaljivale veštice, imala sam neodoljivu potrebu da vidim to mesto. Ono se sa obale može lepo videti, pa mi se učinilo da do njega mogu da doplivam, te sam se upustila u tu avanturu. Puna entuzijazma počela sam da plivam ka željenom odredištu, ali posle izvesnog vremena prilično sam se umorila i gotovo ostala bez daha. Moja pretpostavka da ću očas posla stići tamo gde sam naumila ispostavila se netačnom, jer, koliko god da sam plivala, ostrvo mi se nikako nije "približavalo", a, s druge strane, kopno, to jest plaža sa koje sam se uputila više mi nije bila na vidiku. Prilično sam se uplašila, ali, na moju veliku sreću, u toj mojoj blagoj paranoji pojavio se jedan mladić u ribarskom čamcu. Kada me je ugledao, bio je šokiran i zabrinut, pitajući se kako sam se našla na pučini. Kad sam mu objasnila moj cilj, rekao mi je da nije pametno to što sam naumila, da je vrlo opasno i da je najbolje da me poveze na obalu, na šta sam i pristala. Kada smo stigli na kopno, proveli smo nekoliko sati u prijatnom razgovoru. Bio je veoma ljubazan i ponudio mi je da me narednog dana poveze čamcem do „ostrva žena“. Tražio mi je broj telefona, ali mu ga nisam dala. Posle sam čula da je mladi Sicilijanac svaki dan obilazio plažu gde me je tog dana iskrcao ne bi li me pronašao, ali nismo se sreli. Jednostavno nije nam bilo suđeno - kaže Danijela, kojoj se dopalo što je Palermo grad koji živi noću, ali da je njen najbolji večernji provod bila kilometarska šetnja pored mora.
Tridesetsedmogodišnja pevačica nije propustila ni šoping, te je obnovila garderobu, kupivši lepe stvari poznatih italijanskih brendova. Puna utisaka i pozitivne energije, Danijela se vratila u Beograd uobičajenim radnim aktivnostima koje podrazumevaju nastupe po poznatim klubovima.
- Iako sam rekla da više nikada neću raditi tempom kojim sam nekada to činila, polako počinjem da gazim svoju reč. Povoda za slavlje, kao što su rođendani i druge proslave, ima mnogo, a ja uvek želim da svima izađem u susret. Poslednjim albumom "Poželi me u ponoć" veoma sam zadovoljna i ne planiram da do sledećeg albuma izdajem singl po singl. Mislim da je još to pravi put kojim se gradi pevačka karijera. Muziku zaista volim i na nastupima uvek dajem sve od sebe. Zato me publika toliko godina voli i poštuje - kaže na kraju razgovora Danijela Vranić.