Nataša Pavlović: Mediteranski odmor na točkovima (foto)

Autor: | 13/09/2016

Voditeljka emisije “Praktična žena”, na televiziji “Prva”, Nataša Pavlović letnji odmor iskoristila je za uzbudljivo porodično putovanje automobilom kroz Evropu.

U društvu supruga Predraga i sina Olega konačno je ostvarila dugogodišnju želju da krene na putovanje u sopstvenom aranžmanu i obiđe mesta po sopstvenom izboru.

Osim lepih plaža i gradića koji imaju dušu, posebnu pažnju posvetili su akvaparkovima i zabavnim sadržajima, koji su najinteresantniji najmlađem članu porodice, šestogodišnjem Olegu.

O doživljajima tokom dvadeset pet dana, koliko je trajalo putovanje, i pređenih šest hiljada kilometara sa uzbuđenjem u glasu za “Hello!” priča četrdesetjednogodišnja Beograđanka.

- Konačno nam se ostvarila želja da na ovaj način proputujemo neka divna mesta. Krenuli smo iz naše kuće u Crnoj Gori i preko Hrvatskog primorja stigli u naše prvo odredište, predivnu Veronu. Oduševio nas je grad Romea i Julije, gde smo probali možda najlepši sladoled u životu. Zove se “grom” i nastao je u Torinu, a ubrzo je počeo da se prodaje u elitnim lokalima širom sveta. Pravi se isključivo od prirodnih sastojaka, što mu daje predivnu aromu i jednostavno ne možete da mu odolite. Uveče smo, kao svi turisti u Italiji, jeli picu. To se valjda podrazumeva kada ste u ovoj divnoj zemlji. Olegu je ipak najzanimljiviji bio akvapark “Kaneva”, što je razumljivo s obzirom na njegove godine - sa osmehom počinje razgovor poznata voditeljka i nastavlja da opisuje putešestvije koje je posle Verone nastavljeno ka jugu Francuske.

- Planirali smo da posetimo Nicu, ali smo odustali od te ideje zbog terorističkog napada koji se tamo dogodio. Dok smo birali mesto u koje ćemo otići umesto Nice, na karti smo videli ucrtan grad Frežis i odlučili da ga posetimo. I nismo pogrešili, naprotiv. Plaža je predivna, u luci smo mogli da uživamo u zabavnim sadržajima, a posebno mi se dopao stari grad sa autentičnim francuskim primorskim šarmom.

Uživanje na Azurnoj obali potrajalo je naredna dva dana, posle čega je porodica Pavlović krenula put Španije, ka „Kosta doradi“, poznatijoj kao „Zlatna obala“ u Kataloniji. Naziv je dobila po dugim peščanim plažama, koje izgledaju kao da su posute sitnim česticama zlata.

- Porodica mog brata letovala je u Salou, mestu na Zlatnoj obali, pa smo iskoristili priliku da budemo zajedno. Presudno je bilo i to što se u tom mestu nalazi najveći i najluđi zabavni park u kome sam bila - “Aventura”. Njegov sadržaj više je namenjen starijima, jer su vožnje strmoglave i deca na većinu ne mogu da idu, pa smo se mi odrasli oprobali u svim mogućim vožnjama. To je bilo sjajno, ali najzabavniji je bio moj suprug, koji je, inače, krupniji čovek, pa smo stalno imali utisak da će da ispadne. Olegu se ipak više dopao akvapark u susednom mestu La Pineda, uživao je u toboganima i vodenim atrakcijama i bunio se što mu ne dozvoljavamo da isproba i sadržaje za malo starije, jer je zaista neustrašiv. Vodene avanture su bile lude i nezaboravne.

Poseban utisak na voditeljku ostavio je grad Reus, rodno mesto čuvenog španskog arhitekte Antonija Gaudija.

- Reus je jedan od onih gradova koji imaju neverovatnu energiju. Imali smo prilike da uživamo u katalonskoj atrakciji u kojoj se ljudi jedni drugima penju na ramena i tako prave kulu. Oduševila me je hrabrost mališana koji se penju na vrh, a nemaju više od četiri, pet godina. To je prizor koji nam je oduzeo dah - opisuje lepo lice “Prve” televizije dok nastavlja priču o sledećoj destinaciji, čarobnoj Barseloni, koja ju je osvojila pre mnogo godina.

- U njoj sam boravila više puta, ostajala sam i po mesec dana i znam je gotovo napamet. Obožavam taj grad i rado mu se vraćam kada god mogu. Radovala sam se što njene znamenitosti mogu da pokažem suprugu i sinu. Obišli smo Gaudijev park “Guelj” i zgrade koje je on izgradio, crkvu „Sagrada familija“, ali i manje atraktivna mesta za turiste, koja su mene oduševila. Barselona je jedino mesto gde nismo posetili nijedan zabavni park, ali mi je Oleg na kraju putovanja priznao da mu je upravo tu bilo najlepše.

Iako je odmor podredila najmlađem članu porodice, jednoj stvari nije mogla da odoli. Rasprodaje koje su ih zatekle u Španiji bile su suviše primamljive za ovu ljubiteljku mode, pa se u Beograd vratila sa većim prtljagom od onog koji su poneli.

- U Španiji smo se zatekli u jeku rasprodaja, pa sam iskoristila priliku da kupim gomilu stvari španskog brenda “Indi and Cold”, koji mnogo volim. U povratku smo svratili u Veronu, gde smo uživali u „Gardalendu“, zabavnom parku za odrasle i decu. Dok su moja dva muškarca ponovo uživala u akva-parku, ja sam u Mantovi obišla autlet centar, gde sam našla cipele o kakvim sam maštala. Bio je to savršen završetak putovanja za sve nas - kaže za kraj simpatična voditeljka, koju po povratku u Beograd od sredine septembra u studiju “Praktične žene” očekuju nove radne pobede.