Dečko, 'ajde oladi: Moć muzike u reklamama

Dečko, 'ajde oladi: Moć muzike u reklamama

Autor: | 16/07/2014

0

Mnoge kompanije se takmiče da imaju što impresivnije reklame koje se lako pamte, duboko urežu u sećanje potrošača i pre svega utiču na želju za kupovinom.
Savremeni mediji na različite načine utiču na mišljenje ljudi. Reklame svakodnevno ostavljaju u našoj svesti i podsvesti slike usluga i proizvoda. Mnoge kompanije angažuju poznate ličnosti u reklamama svojih proizvoda kako bi se gledaoci poistovetili sa njima i poželeli baš taj proizvod za sebe. Oni svojim ponašanjem, govorom i izgledom utiču na jačanje imidža kompanije ali pre svega imaju moć da povećaju zainteresovanost za određenim proizvodom i njegovu prodaju.

Osim poznatih ličnosti sve više kompanija redovno otkupljuje prava od aktuelnih i poznatih muzičkih zvezda. Muzika je dominantni element u 90 odsto reklama. Kao što se moda menja iz generacije u generaciju, tako se menjaju i muzički ukusi. Idoli naših roditelja nisu naši idoli. Međutim, postoje melodije i pesme koje su vanvremenski hitovi i koje publika prepoznaje bez obzira na godine.

Poznato je da će muzika iz neke reklame ili spota privući pažnju deteta čak i kada se ono zaigralo. Deca sa velikim interesovanjem gledaju i pamte televizijske reklame. Slike udružene sa određenom muzikom izazivaju radoznalost, često se ponavljaju i kratko traju i zato uspevaju da se duboko urežu u naše sećanje.

Mnogi su primeri poznatih pesama koje su korišćene u reklamne svrhe. Prva firma koja je u reklamu uvela pop pesmu je Burger King sa numerom Arete Frenklin “Freeway of love”. Cockta je u reklamnom spotu koristila poznati hit grupe Denis i Denis “Program tvog kompjutera”, Imlek za svoj brend Moja Kravica pesmu “Macarena”. Poslednijh dana svi pevušimo nekadašnji veliki hit grupe Poslednja igra leptira “Dečko ajde oladi” na koji nas je podsetila kompanija Jamnica u reklamnom spotu za Jana Ice tea. U susret letu i vrelim danima, ne samo što ova melodija u nama izaziva određene emocije, pozitivne vibracije i mnogima od nas evocira uspomene, već i reči iz pesme “oladi“, „vruć je dan“ nam šalju poruku da će našu žeđ najbolje utoliti ovaj osvežavajući ledeni napitak.

Autor: Life Content

Komentari (0)

Loading
Tamara Roksandić hellomagazin
Tagovi:

Pročitajte još

Najnovije vesti