Jedite puno, ali i dalje budite fit! Evo i kako!

budite fit

Budite fit u svakom momentu svog života! Moguće je, čak i iako ste gurman i volite da jedete, a u tome će vam pomoći samo jedna aktivnost

Mnogi od nas i nisu svesni nezdravog života koji vodimo, sve dok nam posledice ne upale alarm upozorenja. Tada um i telo kažu “Dosta je bilo”. Često se dešava da mnogi ljudi pružaju otpor promenama, i to zdravim promenama i navikama.

Pred vama je 10 dobrih razloga da trenirate i budete fit! Pokrenite i promenite svoj život iz korena.

1. Možete više da jedete, a da izgledate odlično

Ko bi rekao? Deluje kao jedna obična fraza i nemoguća misija. Zapravo, suština dobrog izgleda ne krije se u količini hrane koju unosite, a još manje u dijetama. Važno je koju vrstu namirnica unosite u svoj organizam i sa velikim količinama, takođe možete imati zavidnu figuru.

Trening Olge Danilović koji topi višak kilograma ludačkom brzinom

budite fit

2. Imaćete više energije i bićete raspoloženiji

Recimo, radite u kancelariji za kompjuterom. Koliko puta vam se u toku nedelje desilo da ste neraspoloženi zbog bolova u vratu, ramenima, leđima?

Naša fizička spremnost takođe utiče i na psihu. Treningom hranite svoje zdravlje, zračite pozitivnije i sve ono loše izbacite na jednom kvalitetnom treningu. Aktivirate hormon sreće i imate energiju za sve ostale poduhvate, navodi cosmopolitan.rs.

3. Bolje ćete spavati i biti odmorniji

Ne kažu za džabe da je “san pola zdravlja”. Osim važnosti vremena kada ležete i koliko sati sna imate, kažu da je umor nakon treninga nezamenljiv osećaj. Tačnije, nazovimo ga osećajem zadovoljstva jer znate da ste uradili nešto korisno i lepo u isto vreme.

4. Imaćete bolji imunitet i bićete zdraviji

Hrana koju unosite pre, između i nakon treninga sadrži određene hranljive materije koje su vam potrebne za zdravlje vašeg organizma. Naravno, poželjno je da koristite i dodatne vitamine uz ishranu, čime znatno jačate svoj imunitet.

budite fit

5. Rešićete se svakodnevnog stresa

Sva loša energija, nezadovoljstvo, nervoza – leče se treningom. Naporan dan na poslu, ljubavni problemi, ali i svi ostali mogući zaboravljaju se onog trenutka kada kročite u teretanu.

Fokus je na vežbama koje izvodite, stres prebacujete u trud i znoj, posle čega ćete biti znatno zadovoljniji.

6. Bićete produktivniji

Trening pomaže ljudima koji pate od nesanice, a sama aktivnost utiče na lako podnošenje mnogobrojnih obaveza tokom dana.

7. Bićete fizički spremni, mišićavi, zgodni

Da li je potrebno da kažemo išta kada je reč o estetici? Ko ne želi da ima zavidnu figuru u kupaćem kostimu ili u onoj haljini o kojoj maštamo i merkamo za važan događaj?

Ravan stomak za nedelju dana?! Uz ovaj trening moguće je! (video)

budite fit

8. Bićete snažni

Iako ste pomislile da je ova stavka važna samo za muškarce, varate se. Snaga će vam pomoći i u obavljanju svakodnevnih kućnih poslova, kupovini namirnica, pa, što da ne?!

9. Imaćete više samopouzdanja

Uticanjem na telo, vršimo uticaj i na psihu, jer su oni neraskidivo povezani. Sama spoznaja da radite nešto dobro za sebe, samopouzdanje se podiže na veći nivo. Tada, recimo, samopouzdanje vam može dati snagu možda i za neke poslovne izazove na koje ranije niste smeli da se usudite.

10. Sagorevaćete masti lako, nećete moći da se ugojite lako

Više treninga – više unosa hrane. Ne možete se ugojiti lako jer masti sagorevate na treningu.

Uz pomoć personalnog trenera, možete napraviti tačan protokol svakodnevne ishrane, broja treninga. Takođe,  možete napraviti i sebi oduška sa omiljenom palačinkom ili kolačem bez brige da će se to odmah odraziti i na vaše telo.

hellomagazin.rsguliver/getty

Više o temama: