Zoran Pajić i dm zajedno u borbi za muško zdravlje

Povezane vesti

U cilju podizanja svesti o bolestima raka prostate i testisa, kao i važnosti preventivnih pregleda, u ulozi prodavca u dm drogeriji u Makedonskoj ulici našao se poznati glumac Zoran Pajić koji je kroz zanimljiva pitanja pokušao da sa kupcima podeli korisne informacije o ovoj temi. Tom prilikom učesnici u kvizu dobijali su vaučere sa popustima za muške preglede u MediGroup domovima zdravlja.

Akcija pod nazivom „Budi muško, uzmi zdravlje u svoje ruke“ organizovana je povodom svetskog pokreta „Movember“ koji je nastao u Melburnu, 2003. godine sa ciljem podizanja svesti o ozbiljnim bolestima – raku testisa i prostate, a tako i sveopštem muškom zdravlju. Prema statistikama danas na svaka tri minuta jedan muškarac u svetu oboli od raka prostate, a na svakih 13 minuta jedan premine od ove opake bolesti. Ove zapanjujuće brojke ne moraju biti toliko velike, jer je rano otkrivanje karcinoma ključno za uspešan tretman.

U sklopu ove akcije, glumac Zoran Pajić se našao u potpuno novoj ulozi – postao je jedan od prodavaca dm-a, koji je pored kase pozivao kupce da se pridruže ovoj društveno-odgovornoj kampanji i postavljao im po jedno pitanje u vezi sa samim pokretom „Movember“. Svaki kupac koji je odgovorio Zoranu na ova pitanja na poklon, između ostalog, dobio je vaučer sa popustom na muški pregled u MediGroup domovima zdravlja, koji je mogao da iskoristi sam ili pokloni partneru, ocu, bratu ili prijatelju.

-Neprijatno sam se iznenadio, kada sam saznao za statistiku da čak 42 odsto muškaraca nije nikada otišlo kod urologa. Broj obolelih od karcinoma testisa i prostate raste iz godine u godinu, a rano otkrivanje karcinoma najvažnije je za uspešan tretman. Zato je bitno da postoji akcija Movember i ova društveno-odgovorna kampanja dm-a kako bismo podigli svest o ovim bolestima i kako bi se stekla navika kod muškaraca da odlaze kod urologa. Statistike pokazuju da su muškarci spremni da trpe teže i dugoročne probleme sa zdravljem. Zbog ovoga pozivam sve muškarce da budu muško i uzmu zdravlje u svoje ruke, naveo je Zoran Pajić.

Kao kompanija koja se sa posebnom pažnjom odnosi prema čoveku i njegovim potrebama, dm drogerie markt je tokom novembra organizovao niz akcija kako bi podigli svest o muškom zdravlju i problemima o kojima se retko priča. S obzirom na uspešnost lečenja kod ranog otkrivanja, stručnjaci savetuju da muškarci stariji od 50 godina minimum jednom godišnje odu na pregled prostate, a da muškarci uzrasta od preko 20 godina dva puta godišnje obave samopregled i u slučaju bilo kakvih sumnji odu kod urologa. Zato u mesecu novembru dm podstiče svoje muške kupce da odu na preventivni pregled, poručujući im da uzmu zdravlje u svoje ruke.

Sem toga, sama akcija podrazumeva i popuste do čak 30 odsto na proizvode za negu muškaraca do 31. decembra u svim dm drogerijama, a pošto svaki pravi muškarac brine o svome zdravlju, kupovinom ovih proizvoda do 07. decembra u svim dm prodavnicama u Beogradu i Novom Sadu dobija se i vaučer sa popustom za muški pregled u MediGroup domovima zdravlja koji će moći da se iskoristi do 19. decembra.

Ostale vesti iz rubrike