“Plazma” uvek uz mlade: “Bambi” podržao „Sportske igre mladih“

Povezane vesti

Brend Plazma kompanije Bambi ove godine podržao je „Sportske igre mladih“, najmasovnije regionalno sportsko takmičenje za decu uzrasta od 7 do 18 godina. „Sportske igre mladih“ nisu samo sportska manifestacija, već i edukativni projekat za decu i mlade, koji se ove godine održao u 3 zemlje – Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina. U fokusu projekta su deca osnovnih i srednjih škola, a cilj kompletnog projekta je da se kroz druženje i sport promovišu zdrav način života i pozitivne socijalne vrednosti kao alternativa svim negativnim činiocima koji nas okružuju.

Vrednosti koje brend Plazma neguje i promoviše, idealno su se poklopile sa ciljem ove tradicionalne manifestacije. Plazma promoviše način života zasnovan na razumevanju, prijateljstvu, poštovanju svih različitosti, tolernaciji i fer igri i takmičenjima.

-Velika nam je čast što je brend Plazma, kompanije Bambi, uzeo učešće u Sportskim igrama mladih i time nastavio da daje primer uspešne i društveno odgovorne kompanije koja neprekidno ulaže u najmlađe generacije i brine o njihovom kvalitetnom razvoju na različitim poljima, istakao je Dragan Stajković, Generalni direktor kompanije Bambi.

„Sportske igre mladih“ su najmasovnija amaterska sportska manifestacija u Evropi koja pruža priliku deci da potpuno besplatno učestvuju u vrhunsko organizovanim takmičenjima u 10 sportova (mali fudbal, ulična košarka, rukomet, odbojka, tenis, stoni tenis, odbojka na pesku, šah, između dve varte i atletika). Najuspešniji pojedinci i ekipe prošle nedelje su imali besplatno mini letovanje kao učesnici VELIKOG MEĐUNARODNOG FINALA Igara u Splitu.

Ostale vesti iz rubrike