Vežba uz koju ćete dobiti ravan stomak za dve nedelje (video)

 

trbusnjaci-thinkstock

Za ravan stomak nije potrebno da se mučite i radite beskonačan broj teških trbušnjaka. Naime, pronašli smo najlakšu vežbu za postizanje ravnog stomaka, a što je najbolje, fitnes stručnjaci tvrde da je i efikasnija od trbušnjaka. “Tajna” ove vežbe koja se naziva “isisavanje stomka” ne može biti jednostavnije – samo je potrebno da pravilno dišete.

U ovoj vežbi disanjem se aktiviraju i jačaju najdublji stomačni mišići.

Ako budete pravilno radili ovu vežbu, ojačaćete ceo sredinji deo tela i kičmu što će vam ukloniti bol iz donjeg dela leđa i poboljšati vam držanje. Ovakva tehnika dubokog disanja i “isisavanja” vazduha iz stomaka deo je pilatesa i joge, ali možete je raditi odvojeno od tih vežbi. A evo i kako.

Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim kolenima i stopalima položenim na dušeku. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite stomak toliko jako kao da pupak želite da “prilepite” uz kičmu. Što više uvučete stomak to će biti jača kontrakcija i efikasnost ovog pokreta.

Zadržite uvučeni stomak 15 sekundi za početak, a kako napredujete produžite trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući kratke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta.

Kada ste spremni za težu verziju “isisavanja” stomaka, radite vežbu klečeći na kolenima i dlanovima, sedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates.

Nakon određenog vremena vežbanja stomak ćete moći da držite stisnutim dok sedite ili stojite tokom celoga dana.

Ukoliko budete radili ovu vežbu redovno, zdravo se hranili i radili svoj uobičajeni trening, rezultate ćete videti i osetiti već za dve nedelje, kaže Sturla.

U videu pogledajte precizno izvođenje ove jednostavne i lagane vežbe za ravan i čvrst stomak.

zadovoljna.hrGuliver/Thinkstock

Više o temama: