Skandinavska dijeta osvaja svet: Za svaki obrok četiri šake hrane iz različitih grupa namirnica

Skandinavska dijeta osvaja svet

Ove jeseni planetu je osvojila skandinavska dijeta. Ukoliko vam strpljivost nije vrlina, nemojte da čitate dalje. Ako jeste, onda vam preporučujemo režim ishrane koji traje malo duže, ali donosi trajne rezultate.

Samo dve nedelje su dovoljne da se uverite u sve blagodeti limuna

Dankinja Suzi Vengel, direktorka jedne kompanije i majka petoro dece, sve je detaljno objasnila u knjizi „The Scandi Sense Diet“. Dijeta se zasniva na sistemu koji podrazumeva da mera za svaki obrok budu četiri šake hrane, ali iz različitih grupa namirnica.

Kilogrami nisu presudni: Dve brojke koje otkrivaju da li treba da smršate

Poenta nije u odricanju i gladovanju, već je cilj da budete siti i da se uravnoteženo hranite. I ništa nije zabranjeno, osim preporuke da se zaobilaze teška i masna hrana, i da se slatkiši i grickalice zamene zdravim varijantama. Prva i druga šaka trebalo bi da se sastoje od povrća. Treća je predviđena za proteine, s tim da možete da birate između mesa, ribe i jaja, dok je četvrta rezervisana za ugljene hirate kao što su hleb, testenina, pirinač ili krompir.

Snežana IlićGuliver/Thinkstock

Više o temama: